YORUMLAR
Cennet vatanımızı çevresini doğasını öle bir kirletiyorlarki...Oysa herkes kapısının önünü temiz tutsa mahalle temiz olur..Sadece onda o var bizdede olsunlar almış.Herkes birbirini kazıklama derdinde sömürme peşinde...İnsanca kardeşce sevmeler..Allah rızasını gözeterek birbirine saılma kenetleşme ..Değerlerimizin yitmemesidir dileğim..Özde yoktur kargaşalık olunca Türkün Türkten başka dostu..Bu dostluk kardeşlik duyguları nerde olursa olsun kuvvetlensin bir elin parmakları gibi olsun..Tembellikler son bulsun ..Silkinsinler..Daha güzel şeyleri yurdumuzda görmek istiyoruz..Sağlık.eğitim .ayırımsız kardeşçe yükselsin yücelsin..Birlikten güş doğar ben birlik göremedim okadar çok dağılma kopukluk var..Aynı apartmandakiler 1komşusunu tanımıyor Yoksa türkün türkten başka dostu nerde ler uzaydamı ..
yandaki komşusunu ne halde merakda edemiyorsalar ..Komşusu açken tok atıyor inliyorken kahkaha atıyorsalar ..orda bağ kopmuş zevkindedir..Ben çoğu güzellikler olsa ..
iş ortamı olsaydı...Milyarları zenginlerin dışarılarda yatmasaydı..Yada onlarla yurt içinde kalkınmaa yönelik iş yerleri kurulsaydı..Ne işi vardı yurttaşlarımızın yurt dışlarında ..Nerde olsak olalım kalbimiz yurdumuz için çarpar.
slm
yaşadığınız yer ülkemiz dışında sanırım..
siz iyiseniz ne olursanız olun herkes iyidir bunu biliniz..
Türkün Türk ten başka dostu yoktur bunu da unutmayın..
yurt dışına çıkmalarımdan öğrendim ki, biz millet olarak eşi benzeri olmayan ve ülkemizin kıymetini bilemeyenleriz..
cennette yaşıyoruz ama farkındamıyız..bunu ülkemin dışına çıkınca anladım..insallah herkes idrak eder..
saygılarımla