- 803 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KAVRAM ÇATIŞMASINDA TÜRKİYE
Ülkemiz zor bir sınavın içine girdi.Bu seçimler ülkenenin geleceğini belirleyecek.Ama biz vatandaşlara düşen bu seçimlerde oyumuzu doğru kullanmak,ulusal menfaatleri kişisel çıkarların önünde tutmak ve sonuçları ne olursa olsun seçimlerde oyumuzu/oy hakkımızı kullanmak.Bu sadece bu seçimler için değil tüm yapılacak seçimlerde böyle olmalı.
Ülkemizde belki eskisi kadar dinamik ve göze çarpan bir sağ-sol çatışması yok olabilir.Bu sevindirici;ama hala bu kavramlar yaşıyor.Ben üzerime düşeni yapıp her iki kavramı da yok etmek içn daha doğrusu bu kavramların ortaya çıkardığı bölünmüşlüğü yok etmek için elimden geleni yapıyorum.Herkesten de bu uğraşıma somut destekler vermesini istiyorum.Destek vermeyenlerden de köstek olmamalarını rica ediyorum.
Kısaca bu kavramların kökenine gittiğimizde şunları söyleyebiliriz:Fransa’dan doğmuştur.Bu kavramlar milletlerin kendi içinde bölünmelerine neden olmuştur.Bizim yurdumuza 60’lı yıllarda girmiş ve öyle acı olaylar yaşanmıştır ki;kardeşin kardeşi öldürmesine neden olmuştur.Peki gereği var mıydı bu ölümlerin ve cinayetlerin?Kesinlikle yok.Bu kavram çatışmasında görünendeki kazanan İNSAN,kaybeden İNSAN,zarara uğrayan İNSAN ve üzülen yine İNSAN.Ancak asıl kazanan ve her ölümde hanesine artı puan yazılan ise Şeytan oldu.
İsterseniz bir araştırma yapın.Göreceksiniz ki her iki taraf da aynı ya da benzer şeyleri istiyor ya da istemiyor.Her iki taraf da eşitlik,insanca yaşam,savaşsız bir dünya,mutlu bir gelecek,rahat bir ortam... istiyor.Aralarında gereksiz bir ayrım var.Her iki kesimin de yanlışları var.Ama hiçbir hata ya da suçu da tek bir tarafa yükleyemezsiniz.Sağdan olduğunu söyleyip hırsızlık yapan da var,aynı suçu soldan olup işleyen de var;bu inkar edilemez bir gerçek.Kısacası bu kavramlar birliği,beraberliği engellemekten başka hiçbir işe yaramıyor.
Gelin hep beraber bu kavramlara daha doğrusu bu kavramların ortaya çıkardığı ayrılığa SON VERELİM.En güzel çözüm ise bu kavramları kullanmamak ve BİRLEŞTİRİCİ OLMAKTIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.