SANAL ÇÖPLÜĞÜ
hayat insana verilmiş en değerli varlıktır.bu hayatin içinde en değerli varlık insandir. insanın en değerli varliğı kalb dir.
insan gözü olmadan ayaği olmadan kollari olmadan yaşiyabilir ama kalbi olmadan yaşiyamaz duşunemez hisedemez varliğni ortaya koyamaz.
lafi internet sanal aleme getirecem bu alem sanki bir çöplük gibi hayatimizin evimizin yüreğimizin içine girmiş ve bir cok yönlerimizi değiştirmıştır.
nasil bedenlerimiz toz tutmakta elbiselerimiz kırlenmekde her gün onlari temlemek için üğraşmakdayiz . camaşir makinasive çeşitli işler yapariz onlari temizlemek için.
acaba kalbimizi temizlemek için neler yapiyoruz .kaldiki kalb arapça bir kelime anlami dönen dönebilen dönek demek kisacasi galip mağlup bu kökde gelmekde .
şimdi her yöne dönebilen balada konan pisliğede konan bu varliği evela pisliğe bulaşmamasi için neler yapmaliyiz temizlenmesi için neler yapmaliyiz?
sanal çöplük ve dönek kalp bir arada olunca işler daha vahim teklikeli boyutlara ulaşiyor .
sanal çöplük diyorum cünk çöplük yemekde eşyada elbisede bizden arta kalan kulanmadığımiz kirletığımiz şeylere çöplük diyoruz. peki sanal çöplük anlami ne ?
anlami şu kulandığımiz arta kalan pis sevgilerimizi bozuk karekterimizi yalanci durumuzu yani yüreğimizin çöluk halini ifade eden bir durum
şimdi denilebilirki ben burda elmas ariyorum elmasta çöplükda kirlenir onu almak için elimiz kirlenir yine temizlenmeye muhtaç .
işte bu noktada kalbimiz göruyor duyor hayal edıyor . ve tozlaniyor kirleniyor .
kisacasi insanin içindeki doğru kışılığı yok etığıni inaniyorum hele sohbet ikili sohbetlerde insanın gercek kişiliği caktırmadan boşaltığıni beli bir sure sonra o kişi ..ben buyle değildim nasıl buyle yaptım düşünmeden bu noktaya geliyor .... cok kişi taniyorum ilk başlarda konuşurken cok karekterli bazı kötü şeylere uzak mesefeli duruyor. beli bir sure sonra konuştuğumuzda bakiyorum o kişi uzak durduğu şeye alışmiş kötü bıldığı şeyi yapmakda o iş içinde bocalamakda .
allah bizi nefsimizle başbaşa brakmasin bu internet belasinda kurtARSİN EN BAŞTADA BENİİİ
İnsan müebbed yolculuk, hayat ebedi hicrettir. gerçek yolun hakkını verenlerin yolunun sonu inşaallah cennettir.
YORUMLAR
KLAVYE DELİKANLILARI,
AYY SÜTTEN ÇIKMIŞ AK KAŞIK KADIN BENZERI KADINLAR
YÜREK GERÇEKSE , DÜRÜSTSE SANAL FARKEDER Mİ?
AŞK GİBİ SEVGİ GİİBİ MARİFET YÜREKTE.....
HERKEZ UNUTTU ÖZ DEĞERLERİNİ BİR ANASININ
BELKIDE BIR BACISININ OLDUĞUNU
EN ÖNEMLİSİ HER ŞEYDE ÜSTÜN YUKARDA YERİ, GÖĞÜ YARADAN BİR RABBİNİN OLDUĞUNU.....
HANI AĞZI OLAN KONUŞURDU YA ŞİMDİ DE AYNEN ÖYLE
TEK FARK KLAVEYIYI ELİNE ALAN YAZIYOR......
BİLİRSEN RABBINI , BİLİRSEN FARKINI, TARZINI KADIN HER YERDE KADIN ADAM YİNE ADAMDIR......
GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANIRMI?
NE KADAR KÖTÜ , NE KADAR ÇÖPLÜKDE OLSA SANAL
TEKNOLOJININ GETIRDIĞI EN GÜZEL, EN BÜYÜK BULUŞLARDAN BİRİDİR......
İNSAN YETER Kİ İSTESIN BAKSIN ETRAFINA GERÇEK DE NEFES ALDIĞIMIZ OMZUNDA AĞLADIĞIMIZ KAÇ SEVDIĞIMIZ KAÇ SEVDAMIZ , ARKADAŞIMIZ SIRTIMIZDA BAK HALA HNÇERLERİ YÜREĞİMİZ DE YARALARI VAR........
ACI AMA GERÇEK KİŞİDİR KENDINI BILEN
VE EDEN KENDINE EDER,,,,,,,,,,,,
RABBIMDIR BILEN GÖREN İŞİTEN O ÇIT ÇIT YAZDIGI DOKUNDUĞU KLAVEYNIN TUŞLARI GÜN OLUR YAKAR ADAMI.....
KUTLARIM GÜZEL YAZINIZI SEVGİYLE KALIN GÜZEL TEMIZ AYDINLIK GÜZEL YÜREĞİNİZLE............