- 928 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ah be güzelim...
Dün gazetede okudum, yeni bir yarışma programı başlıyormuş atv’de, adı ’ah be güzelim’, sunucu avrupa yakasında ’yaprak’ olarak tanıdığımız hale caneroğlu... ’kadınları tanımaya yönelik bir yarışma programı’ olarak anlatılmış içeriği...
ben de akşam izlemeye karar verdim. kabul etmek gerekirse çok eğlenceliydi program, çok güldüm özellikle seçilmiş ’aptal’ kızların verdiği cevaplara ve onların bilip bilemediğini tahmin etmeye çalışan erkeklerin hallerine...
program biterken sunucu ’bundan sonra kadınları daha iyi tanımaya çalışın’ diye bir öneride bulundu... o an sunulan ’kadın’ profili üzerinden bu önermeyi getirmek bir hayli düşündürdü beni.
program formatında erkek zaten herşeyi bilen, kadın ise şüpheli konumdaydı. erkeğin rolü, kadının sorulan soruya doğru cevap verip veremeyecinin tahminiydi. oysa sorulan soruların bir kısmı zaten erkekler tarafından da bilinmiyordu! ama önemli değildi bu, erkek soruyu bilmese de aptal konumuna düşecek olan zaten kadındı... zaten sorunun cevabını bilip bilemeyeceği önemli değildi, kadının bilip bilmeyeceğini tahmin etmesi yeterdi ve artardı bile...
programa seçme çıkan kadınların hali gerçekten çok komik ama bir o kadar da acı verici idi... çünkü kadınları tanımaya yönelik bu yarışma programında, onlar ’kadın’ı temsil ediyordu...
asıl merak ettiğim; kendini her anlamda yetiştidiğini düşündüğüm hale caneroğlu’nun böyle bir program formatını nasıl kabul edip sunuculuğunu yaptığı... ’ah be güzelim, sen ne yaptım’ diye bağırasım geldi...
Ufuk Bayraktar
YORUMLAR
kendini tanıyamadıktan sonra ne fayda.aslında yarışmaya
katılan kadınlarımız iki kere düşünüp ona göre karar vermeliydi.çünkü her iki cins neden,niçin orda olup kendilerini komik,gülünç hale geldiklerini sorgulamarı gerekir.her iki taraf kendilerini rezil etmelerimi gerekiyordu