- 910 Okunma
- 23 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Oturduğum tahta bankı da alıp kaçmalıyım. Üzerinde senin hayalini kurdum, gölgen, kırıntın bulaşmıştır banka. Razı gelmem, senin zerren bile kent zehirine değmesin anne…
değmesin... hangi insan en çok sevdiği ve en değerli varlığına toz konmasına razı olabilir?
anne sevgisi... bir başka sevgiyle kıyaslanabilir mi, bilmiyorum ama sevgilerin en güzeli. ve bu sevgiyi bu kelimelerle bile o kadar güzel anlatabilmek gerçekten sevginizde özden ve olabildiğince içten olduğunuzun göstergesidir. annenize olan bu sevginiz dilerim çocuklarınız için tohum olur ve onlarda sizi sizin annenizi sevdiğiniz kadar severler.
selam ve saygılar
On birinci kattaki purolu, pencereden bakıyor. Birazdan kente zehir yağacak. Oturduğum tahta bankı da alıp kaçmalıyım. Üzerinde senin hayalini kurdum, gölgen, kırıntın bulaşmıştır banka. Razı gelmem, senin zerren bile kent zehirine değmesin anne…
Sizi okumak bana göre büyük bir mutluluk veriyor insana...
O sihirli kelimeleri saklandıkları yerden çıkarıp kurduğunuz cümlelerle insanın ruhunda yaptığınız ince ayarla sanki o denli huzur dolu bir dinleti bırakmış oluyorsunuz ki...Cümlelerin başına dönüyor,o zevki hissetmek için tekrar okuyorum...Sanki Montaigne'nin Denemeleriyle geziyor gibiyim...
saygılar,Aynur hanım.Böyle anlamlı yazılarınızı her zaman beklemekteyiz...
A h Lizeya, Trabzona gidebilsem, söyleyeceğim selamını ama...Aşk uğruna, anayı sılada bıraktık.Şimdi öyle yazar dururuz.Annem mutlu oluyor mu bilmem.Ama çok ağlıyormuş.
annem 44 yaşında, köy kadını ama, o denli duygusal ve kültürlü...Edebiyata düşkünlüğüm ondan gelen bir şey...O da günlükler yazar...
"Merhaba...yazmaya o akadar yeni başladım ve o kadar imlâ konusunda bilgisizim ki haddim değil yorum ya da düzeltme yapmak.Sadece gözlerimden girip beynime ulaşan cümlelerin bende yaptığı etkiyi anlatmayı belki becerebilirim.O da içim acıdı,gün içinde hep gördüğüm şeylerin aslında neleri ifade edebileceğini anladım.Artık çöplerden cesedlerde toplanıyor malesef.((Ve anılarımızın olduğu her yere ve her şeye sahip çıkma duygusunun sadece bende olmadığını öğrendim.İşte hepsi bu.Mükemmel,karlı bir günde penceremde,bir fincan sahlep içsem bu tadı alırdım.Saygılarımla."
Yazı düşündüğünüz çıkmadığı için üzgünüm. Annemle ben kış armudunu çok severiz. kavuşunca hiç kış olmayacağı için, kış armudu biriktirsin anlamında yazıldı.
İyi ki hatırlattınız, o söz armutun iyisini ayılar yerler değil, ahlatın iyisini ayılar yer dir.
uğur bey bırakalım da ayılar, hiç olmazsa yazılarda karşımıza çıkmasın
'' Gelip geçen arabaların tozları saçlarımdan öpüyor. Ben gözlerimle kenti öperken…
İçimde sonsuz bir sevinç var. ''
Mükemmel imgeler var yazıda,
...........................................................................
'' Saçlarımı kesmedim, uzasınlar…Kim bilir, bir gün anne, sarkıtırım kentin saçaklarından, tutunur gelirsin. ''
Anne özlemi var yine ;
Tam bir roman havası esiyor yazıda. Ve öpmese de okşuyor okuyucunun saçlarını da....
Fikret TEZAL tarafından 6/23/2009 4:03:56 PM zamanında düzenlenmiştir.