- 1245 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
büyük düşünen, küçükleri, küçük düşünenler büyükleri kaybeder. değerli olan mukaddes olanlardı, mukaddeslerimiz ise herşeyimizdi. sonra küçük şeyler peşinde koşup ucuz hesaplar yapar olduk. para her şeyimiz oldu. dolayısıyla mukaddes bilip en çok değerlerimiz olan, dinimizi, dilimizi, vatanımızı, ve bunlarla beraber insanlığımızı yitirir olduk.
yazdığınız gerçeklerimiz. göz yumduklarımız. banane dediklerimiz.
duyarlı yüreğinize sağlıklar dilerim.
kaleminizin mürekkebi bitmesin hep konuşsun.
selamlar saygılar
Yanlış anlaşılmasın.Turizme elbette karşı değilim.Ama rezilliğe karşıyım.Orada Türklerin harcadığı abartılı rakamlara tepkiliyim.Nerden buluyorlar o paraları.Tabiki hamal gibi çalışan insanların cebinden...ELALEM BİİZM ATALARIMIZI BİLEMEZ.AMA BİZ BİLİYORUZ.bİRAZCIK DAHA SAYGIYI HAKEDİYOR O ŞEHİTLER.
hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim.
Art niyetlileri ne kadar yazarsak yazalım ak'layamayız !
Bu güzel yurdumuzu pak'layamayız !
Neden mi ?
Önce kendimizi, ailemizi ve çevremizi temizlemeliyiz.
Temizlenen toplumdan beklenir temizlik..
Düşünce temizliğinden bahisti elbet konumuz.Çer çöp değil ?
Sahillere gelmeden temizlenmeliyiz.
Ah be Aynur'um. Konu ne olursa olsun, sorun ne olursa olsun, ucu gelip '' Ahlak'' ve '' Allah'ı anlamaya ve yaşamaya dayanıyor değil mi ?
Kuralsız yaşayan toplumların kirli emellerini, nefs oyunlarını, dünya sefalarını onlara bırakalım. Herkes kendi çukuruna gömülecektir.Öyle değil mi?
İnanan ve inancını yaşayana ''GÜL'' inanmayan ve yaşamayana ''HAR'' olacaktır o çukur !
Müslümanım demek çok kolay, fazilet onu yaşamakta.
Duyarlı yüreğine Selamlar Sevgiler.
hüzünlüşarkım tarafından 6/18/2009 11:57:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Harikaydın canım. Ne güzel anlatmışsın. Bizim duygu ve düşüncelerimizin tercümanı olmuşsun. Kesinlikle bütün söylediklerine katılıyorum. Allah inşallah daha kötü günleri göstermez. Ama şu da bir gerçek ki turizm hayatımızda olmak zorunda. Bunu ne engelleyebiliriz, ne de yasaklayabiliriz. Bu durumda kendi insanımız bilinçli davranacak. Hiç bayan görmemiş gibi bakarlarsa ve onları rahatsız ederlerse yanlış davranmış olurlar. Başka amaç için gelerler zaten bellidir. Onun önlemini yine kendi insanımız alacak. Şu da var turistin de bizim bazı değerlerimize saygılı olması gerek. Eğer bir cami ziyaretine gidiyor ve içeriye ayakkabılarıyla girmeye kalkıyorsa bunun nasıl olması gerektiği hakkında bilgilendirilecek. Dış dünyaya kapatmakla da olmuyor, iyice açılmakla da . Yazın güzeldi. Sadece uyuşmayan yani benim fikirlerimle yönlerini yazmaya çalıştım. Sevgilerimle
Turizmi sportif kültürel ve inanç yönünden geliştirebilseydik tabiki bugünkü gibi kıyılarımızı açık genelev e çevirmezdik
Kıyılarımız üstü açık genelevlere dönmüştür maalesef her türlü rezillik diz boyu...
Toplum maalesef dedelerinin mirasına ihanet etti
Ne dindarım diyeninde hayır kaldı, ne sosyal demokratım diyeninde.
Kapitalistlere zaten bişi demiyorum onlar genelev patronu oldular
Çok güzel bir yazı okudum hüzünlendim dertllendim bir kez daha yuh çektim vefasızlığımıza
'' Biz Ege’de yabancı pop müzikle coşup taşıyoruz .Oysa onlar bir yanık türküyle, çırılçıplak yüzdüğümüz denizde can verdiler….
Turistler, kendi alışkanlıklarına göre açık giyinip, içip eğleniyorlar. Fakat işin çirkin yönü aslında bizimkilerde. Daha kötü paralar harcayan, aklı fikri fuhuşta olan, maalesef daha çok bizimkiler. Bulunduğum bölge itibarıyla bizzat içlerindeyim ve ibretle seyrediyorum..
Turistler normalde fuhuş için gelmiyorlar. Ortamı müsait görüp, fuhuştan para kazanmak için gelenler ve bunların müşterileri var. Yani aslında rezillik olan turizm değil, turizmi fırsat bilip işin rezilliğini çıkaranlar.
yazılar bölümüne çok gelmeme rağmen, içim burkularak
ve gerçekten onların yerine bir sigara yakarak o yiğitleri
gözümün önüne getirdim.
tarihini bu kadar çabuk kirleten bir millet var mıdır acaba?
manzara içler acısı maalesef
çirkinliğin yüzlerce örneği var... sadece bunlarla kalsa...
duyarlı yüreğinize sonsuz saygılarımla...
Aynur kardeş,sistem bozulmuş,kültür yozlaşmış,insanlarımız dejenere olmuşlar.Enkazı kaldırmak da sizin bizim gibi yüreği duyarlı insanlara düşüyor:yazıp çizeceğiz.olmazsa da gerçeği gözlerine sokacağız,kör olanların...
saygılar efendim..seni tebrik ediyorum..iyi geceler...