- 1073 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
SENDEN KALAN......
Yokluğunda hep arar olmustum,ah keskem şimdi gelse,gelebilse diye..Gelmeyince can sıkıntısı belirirdi ,yüreğimin ta uzak noktalarında..Şimdi anladım ben de ,neden gelmediğini.Unutturma cabasındaydı sevgili kendini..Oysa ben seviyordum onu,onun beni sevmesini beklemeden,hiçte talep etmedimkine.. Beni ne olur sev diye..O zaman sevgi olmazdı ki bu.Zorla sevilmez ki bir insan,öyle oldu işte..Bu gün belirdi ortalık toz duman dan, birden süt liman a düşmüştü bu yurek..Durmak lazım dı,o yuzden durdum ben de..Ben durdurdum kendimi velakin kalp durur mu..Taş basmak en güzeli üstüne.,Sevgiliyi üzmekten se ,sen üzül be gönül.. Ne olacak sankim..Körelt kendini,kac kez dedim, sevme yanarsın diye dinlemedin ki beni.Beddua yok bikerem ,insallah mutlu olur ...Cok olur hemde,bunu diliyorum allahımdan.Onun hakkı bu,bu zaman a kadar cektiklerini, ızdıraplarını dindirsin değil mi gönül.....Yol ver getsin be.Dokunma sen ona.Giderken el saalla gül kahkaha ile ağlayıp üzülmesin sakın.Bilmesin yureğinde tas olduğunu, anlamasın sakın.Off ya ..off be deli gönül cağladın yine satırlara döktün içini,bosver giden gitsin arkasına bakmadan,su dökme olur mu tez gelsin diye..Sakın haaaa..Giittiği yerde mutlu olsun ,dönmesin bidaha.Üzülme sakın sende.Gamlanmasın yureğim.Sevineceğimiz seyler var..Sevgili giderken bende neler kaldı bir bilsen, gönül..O kaldı ben de, uyusluğu kaldı,mikropluğu kaldı güzel dostluklar kaldı güzel paylasımlar kaldı.koskocaman bir hayat kaldı benim de bilmediğim ,sonradan öğrendiğim.Bunun için bile tesekkür borcluyuz ona kocaman..ASKLARINDAN BULMA EMİ PAPATYA.gittiğin yerde hüzün olmasın sakın.olursada salla bosver.mikropluğun uyusluğun aklına gelsin.Gözyasın dökülmesin hiç bir vakit.Şimdi ardından sana tesekkür etmek kaldı.BİNLERCE KEZ TESEKKÜRLER EDİYORUM SANA,KOCAMAN YUREĞİNE.güle güle.........the end...
...ismail OZTURK
YORUMLAR
giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir
"Bu deneme yazısı hoştu ama ben kolay teslimiyetciliği pek sevmem,sevgili ne kadar kendini unutturmaya çalışıyorsa kendini seven o kadar hatırlatmalıdır diye düşünürüm.Sevgiliye edieln bedduaysa alkışlıkdı.İngilizce kelimelere dokunmasak iyi olurdu.Yüreğinden akmış bu kelimelerle bende biraz eskilere gittim..yüreğine gam değmesin saygılarımla....."