- 904 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
63 - HARİKALAR DİYARI
Onur BİLGE
Tahta merdivenleri çıkarken yanımdaydı sanki. Onunla gelişimizi anımsadım. Yolu biliyordum. Neyin, nerde olduğunu... Kadınlara ait bölümdü. Yazmalar aynı köşedeydi. Açık ve üst üste değil, dürülüydü. Namaz kılmıştık onunla. Namaz kılmalıydım.
O zamanlar gözyaşının abdesti bozduğunu sanırdım. Gözyaşlarımın dinmesini beklemiştim. Kendimi toparladığımda alabildim. Yine ağlamamalıydım, burnumun direği sızlasa da. Sonradan öğrendim ki namazda dahi Allah için ağlanırsa, abdest de namaz da bozulmazmış.
İlk kez bir camiden içeriye girmiştim. Beynim bir gidip geldi, namaza
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 3
SEVDA - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
sevgili onur bilge, sayende ankara'yı dolaşmak'ta varmış doğrusu hiçte fena olmadı hani ayrıca o aradığın Sıdık Nacı EREN’in, ‘Yüce Veliler ve Anadolu Evliyaları’ isimli kitabınıda bulduğuna sevindim senin adına. belliki soyadına lâyık biri olma vede o yolda ilerleme gibi bir görev verilmiş sana ben sende bunu gördüm.inş'ALLAH bu muradına erersin.çünki yüreğindeki yanan o büyük ateş başka türlü sönmez. öğrencilerinden biri mevlâna hazretlerine sormuş ya mevlâna hazretleri aşk nedir.mevlâna hazretlerinin cevabı ise şöyle,ben olda gör.
Abdülhakim Arvasi Hazretleri’yle Necip Fazıl’ın arasında geçenlerin biride eğer yanılmıyorsam şöyle idi
birgün Necip Fazıl Abdülhakim Arvasi Hazretlerine ziyarete gider ve ona derki hocam siz kesin cennetliksiniz fakat benim durumun meçhul bunun üzerine Arvasi Hazretleri de hemen Necip Fazıl'a şu cevabı verir limandan kalkan her gemi mutlaka içindeki çöp bidonunuda varacağı yere götürür.
arkadaşım kalp güzelliğiniz yazılarınıza'da aksetmiş durmak yok yazmaya devam.elbet bir yerde sende şaşacaksın yazdıklarına.selam ve saygılarımla.ALLAH c.c. yar ve yardımcın olsun.başarı dileklerimle.
Trafik işaretlerinin fonksiyonu nedir ?
Bildiğim kadarıyla insanlara doğru yönü gösterir ve varacağı yere sellametle varmasını sağlar. İşaretlere uyan yolcular için geçerlidir. Uymayanlar zaten kaza yaparlar zarar görürler.
Evliyalarda Allaha giden yoldaki trafik işaretleridir. Allaha sağ salim ulaşmakta yol gösterirler. Gösterdikleri yöne gitmek veya gitmemek kulun kendi isteğine kalmıştır.
Sayın Bilge tebrikler güzel bir anlatım Saygılarımla