- 2562 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BENİ SEVDİĞİNİ BİLİYORUM...
Beni Sevdiğini Biliyorum Sevgilim...İçine sığamaz bir hâlde olduğumu,uykularında yerimi bulduğumu,beni çok ama çok sevmekten korktuğunu da biliyorum sevgilim...Lâkin bak ben seni sevmekten hiç ama hiç korkmuyorum...O kadar ki cesurum seni severken..Sensiz ıslanamıyorum,sensiz yanamıyorum,sensiz var olamıyorum,sensiz bir şey olamıyorum...
Beni Sevdiğini çok ama çok sevdiğini,lâkin bunu kendine bile söyleyemediğini biliyorum Sevdiğim...Bu öyle bir şey ki söylesen,kaybetmekten korkacaksın.Beni kaybetmek istemediğini,bizim artık "biz!"olmamız gerektiğini de biliyorum sevgilim...Her daim yaşatıyorum seni yüreğimde,nefes alıp verişlerindeyim biliyorum...Artık saklamaya çalışman da boş,ben sendeki yerimi çok iyi biliyorum...Biz birbirimizi seviyoruz Sevgilim...Kaçarken bile çok seviyoruz...Her saniye daha büyük bir aşkla birbirimize bağlanıyoruz,sen kendine itiraf etmekten çekiniyorsun,yalnız ben yaşadığım yüreği çok iyi tanıyorum artık...Sen beni,sevmekten korkarcasına çok seviyorsun...Ürküyorsun bana çok bağlanıp,çok derbeder olacaksın diye.Beni sevdiğini biliyorum sevgilim...Seni Seviyorum...
Seni,sana sevdiğimi söylediğim her an daha çok seviyorum...Bu aşk yüreğimde hiç bitmeyecek,ben sende hep yaşayacağım,bunu da biliyorum...Korkularından uzak tut kendini,bak bekliyorum gözlerime bakman için...Seni Seviyorum...Aşkın adını "sen!"koyduğumdan beri...
Dilara AKSOY