- 1741 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DOLUNAY LA YİNE SENİ KONUŞTUK.........
yine dolunaya senin hallerini sordum
bu gun 12 Cemâzil-Âhır 1430 cumartesi saat 00:35 dunde hic uyumadım ama glede uyu sen işte
şuan derya gözlerin karşımda duruyorlar ve bal dudakların buruk bana gülümsüyorlar.......
bugun dolunay başladı...............bende yine onunla konuşma ve dertleşma fırsatı buldum.....
biliyorsun , ben ne konuşurum ki onunla , elbette ki seni.............
bugün yine seni konuştuk.. eskiyi hatırlayıp, herzaman ki gibi, biraz hüzünlendik, belki biraz fazlaydı hüzünden.............
biraz geleceğe dair umutlandık, biraz sizlere dua ettik beraber mavi gülüm, sana ve havuç kafa oğluma ..........
bilmiyorum daha ne zamana kadar dayanır bu kalbim bu hasrete ......................
sende seyrettinmi onu ne kadar da güzel değil mi???????????? tıpki senin gibi..............
seninle seyrederdik ya dedim ki ona bak geldim işte yine, geldim yine yalnız ama biliyorum ki o da her nerede ise o da bizimle...................!!!!!
sen ne diyorsun??????????
artık kaldırmıyor bu kalbim bu hasreti......... duracakmış gibi oluyor....... aslında zaman geçtikçe insan alışmalı değilmi......???? ama tersi oluyor, gittikçe hasretiniz dayanılmaz oluyor...
göz yaşlarımıda durduramıyorum artık........ ben eski ben değilim geliba .. canlarım sizlersiz buca zaman, onbir sene, onbir sene derya gözlüm...... hasretinizle geçen onbir sene, vay be diyorum bazan bu senmisin selo, senmisin bu gerçekten, sonra sizelerin varlığını verene şükrediyorum, şükürler olsun mavi gülüm, şükürler olsun canlarım her ne kadar aramızda dağlar olsada, sınırlar olsada, her hasretin bir vuslatı vardır.
SİZLERİ SEVİYORUM CANLARIM, SİZLERİ RAHMAN OLANA EMANET EDİYORUM, CANLARIM, MAVİ GÜLÜM, HAVUÇ KAFAM
YORUMLAR
selamiboztepe
LEPTOPUMU CALDIKLARI İCİN BİR MUDDETTİR DOGRU DURUST NETE GİREMİYORUM... CEVABIMIN GEC GELMESİ BUNDANDIR.
EVET HAKLISIN ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN.. ONUN YARDIMI OLMASA YAŞAMAK MÜMKÜN OLMAZDI.
SELAMETLE
selamiboztepe
LEPTOPUMU CALDIKLARI İCİN BİR MUDDETTİR DOGRU DURUST NETE GİREMİYORUM... CEVABIMIN GEC GELMESİ BUNDANDIR.
TEŞEKKURLER ALLAH RAZI OLSUN GUZEL DİLEGİN İCİN
AMİN DİYORUM ... AMİN. AMİN...
SELAMETLE
selamiboztepe
LEPTOPUMU CALDIKLARI İCİN BİR MUDDETTİR DOGRU DURUST NETE GİREMİYORUM... CEVABIMIN GEC GELMESİ BUNDANDIR.
TEBRİKLERİN İCİN TEŞEKKURLER
SELAMETLE