HAYATI KIYASIYA YAŞAMAK!!!!
ŞU ANDA TATİLDEYİM.OKUL KAPANALI TAM 25 GÜN OLDU.HAYAL GİBİ GELDİ GEÇTİ TAM BİR YIL.BANA BİRŞEYLER KATMASININ YANINDA ASLINDA BİRÇOK ŞEY DE GÖTÜRDÜ BENDEN.GİZLİCE,SESSİZCE FARKINDA BİLE OLMADAN.
HER GEÇEN GÜN DÖKÜYOR YAPRAKLARINI TAKVİM HIZLI VE SESSİZCE.GERİ YAPIŞTIRMA İMKANI OLMADAN.AYNI BUZUN ELİMİZDE HİSSETTİRMEDEN ERİYİP KAYBOLMASI GİBİ.SONRA, HER GEÇEN GÜN ÇARPIYOR YÜZÜMÜZE YAŞADIKLARIMIZI HAYAT.HİÇ ACIMADAN.DENİZİN KIZGIN SULARININ KAYALARA ÇARPMASI GİBİ.BİZ İSE SADECE BİR YOLCU MİSALİ CAMDAN DIŞARI BAKIYORUZ.ŞAHİT OLUYORUZ TÜM İYİLİKLERE KÖTÜLÜKLERE.TÜM OLAN BİTENİ BIRAKIYORUZ ARKAMIZDA.BAZEN BİZİMLE SÜRÜKLENEN OLUYOR AMA BİR MÜDDET SONRA O DA BIRAKIYOR PEŞİMİZİ.SIRASIYLA YAŞIYORUZ YAZI, KIŞI, BAHARI...HEP İÇİMİZDEN YAŞIYORUZ MEVSİMLER MİSALİ.OLDUKÇA ZOR OLAN YOLLARDAN GEÇİYORUZ YOKUŞ YUKARI.DÜŞÜNÜYORUZ BAZEN PES ETMEYİ AMA YİNEDE DİRENİYORUZ HER ZORLUĞA KARŞI.YOKUŞ BİTİNCE BIRAKIYORUZ VE KENDİMİZCE İNİYORUZ İNİYORUZ YOLU DİNLENEREK,ÇOK YORGUN TAKATİMİZ BİLE OLMADAN....HERŞEYE RAĞMEN SEVİYORUZ VE MUTLU OLUYORUZ.MUTSUZLUĞA İNAT YAŞIYORUZ HAYATI KIYASIYA...
HERKESİN HAYATI KIYASIYA MUTLU YAŞAMASI DİLEĞİYLE
SEVGİLERİMLE;)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.