- 456 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Nerden Nereye Savrulacağız
Hayatın içinde ordan oraya savrulurken, nerden geldiğini bilmediğimiz ve nereye gideceğinizi bilmediğimiz değer verdiklerimiz bizden bir adım geri çekilirlerse hayat bil ki o zaman çıkılmaz olur.
Kimi insan nerde ne zaman hangi şekilde girecektir hayatına bilemezsin. Yüreğini her daim ortaya koyarsın da kimse sana sende necisin demez. Diyemez çünki kimse seni sen olduğun için sevmemiştir. Sevdiğini sandığın insanlar aslında senden ne kadar uzak insanlardır. Uzaktırlar çünki uzaklığın aslında yanında olsalar bile sana binlerce kilometre uzaklıklarda olduğunu kendileri dahi bilmez. Uzaklık onlara göre kilometreleri anlatır aslında uzaklık uzatılan eli tutacak kadar yakınında olsada aslında yanında olmayışlarıdır. Ve uzaklıklarını görmezler birde üstüne “Sen bana el uzatmadın ki ben yüreğimle tutayım diye” sitem ederler.
Uzatsanda görmezler ki… Görmek istemezler. Çünki korkunun esiri olmuşturlar. Korkmaya başladılar mı bir kere onu kaybetmişsinizdir. Korkularının esiri olduklarında hayallerinde her daim eskiyi anımsarlar. Eskiden kopamazlar. Çünki eski onlara her zaman mutluluğun acıya eşit olduğunu anlatır. Bilmedikleri beklide ömür boyu bilemiyecekleri hayatı uzatılan eli tutmayarak beklide kaybederler.
Hayat insanı nerden nereye savuracaktır kimse bilemez. Savrulacağınız yerlerde yüreğimizi mutluluğa kapatmamak gerekir. Mutluluğa açık olan yüreklere iyi geceler…
Yaralı Yürek
31.05.2009 23:39