- 688 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
"ÖLÜME HAZIRIM" DEDİN...
Seni ilk kez gördüğümde henüz 30’lu yaşlardaydım.
Bana o zaman;
"Henüz yolun çok başındayız, daha çok uzun yolumuz var, Emine. Gel birlikte yürüyelim" demiştin.
Şaşırmıştım!..
Çünkü, yolun bu kadar uzun olabileceğini düşünmemiştim.
Şimdi yaşım 50’lere geldi ve sen, yolun yarısında dönüp, bize el salladın, ardından da;
"Ölüme hazırım" dedin ve aniden gittin.
Öyle bir koca boşluk ki sensizlik.
Boşluğunu KİM dolduracak?
Bu yolu sensiz nasıl yürüyeceğiz?
Yolumuz karanlık Türkan Hocam.
Senle iken aydınlanıyordu, Atatürk’ümüzün bize açtığı yol...
İleriyi gören gözlerin ışık olmuştu, önümüzü görüyorduk.
Ya şimdi?
Bizi öksüz, yetim bıraktın.
Sensizliğe nasıl alışacağız Türkan Saylan?
Acı veriyor yokluğun....
Üzerimizde çok hakkın var...
Helal et hakkını Türkan Saylan.
Yattığın yerler cennet olsun...
Türk Ulusunun başı sağ olsun.
Emine Pişiren/Bursa/19.05.2009
YORUMLAR
Yolumuz karanlık Türkan Hocam.
Senle iken aydınlanıyordu, Atatürk’ümüzün bize açtığı yol...
İleriyi gören gözlerin ışık olmuştu, önümüzü görüyorduk.
Ya şimdi?
Bizi öksüz, yetim bıraktın.
Sensizliğe nasıl alışacağız Türkan Saylan?
Acı veriyor yokluğun....
Üzerimizde çok hakkın var...
Helal et hakkını Türkan Saylan.
Yattığın yerler cennet olsun...
Türk Ulusunun başı sağ olsun.
değerli bir bilim kadınını insan gibi bir insanı kaybettik, hepimizin başı sağolsun.. duygularınızı çok güzel dile getirmişsiniz yüreğinize sağlık
Türkan Hocanın mekanı cennet olsun...
Bizler değerlerimize sahip çıkmayı bir türlü öğrenemeyenlerdeniz.Herkes topu birbirine atarken,kalecilikten kimse sıkılmazken, bütün herşeyimizi,en değerlilerimizi hak etmedikleri şekilde vefasızca kaybediyoruz.Bu bize yakışmamalı,Türk insanının hali bu olmamalı.Eskilere dönün bakın,çok uzağa gitmesenizde,bizde vefa vardı,sahiplilik vardı,değer vardı.En önemlisi Vatanı sevmek vardı.Ben Türk olmaktan değil,Türkiyemde yaşamaktan değil sadece bizleri bu hale getirenlerden utanıyorum.
Bu güzel dizlerden dolayı sizide tebrik ediyorum Emine hanım.Saygıyla esen kalın..
Malesefki bunlar dünya ülkeleri içinde bir tek Türkiyemizde yaşanan utanmazlık, ahlaksızlık, örümcek kafalılık .vs.vs.
Merhume Türkan hocaya hayatının son günlerinde devlet kanalı ile yapılan haksızlık ve zulüm. Türkan hocamızın (yapmış oldukları çalışmaların) insanlık ve türkiye için karşılığı bu denli saygısızlık olmamalıydı .
Adının duyulduğu bir çok ülkede saygı ile anılan hocamızın cenace merasiminde bir tek devlet yetkilisinin olmamasıda ayrıca bir utanç kaynağı olsa gerek..
SONUÇ OLARAK MALESEF YAŞAYAN DEĞERLERİMİZE YAŞARKEN SAHİP ÇIKAMAYIP.SONRADAN NAZIM GİBİ SAHİPLENMEK KADAR AŞAĞILIK UTANÇ VERİCİ RİYAKAR BİR DURUM ÇOK ACI OLSA GEREK.
SEN RAHAT UYU HOCAM MAKAMIN CENNET, OLSUN SAYGI ,SEVGİ, ŞÜKRANLA ANIYORUZ....