YAĞMUR NİÇİN AĞLIYOR ?
Sabahın iLk ışıkLarını göremediğimiz , çiçekLerin kokusunu hissedemediğimiz, çaresiz kaLdığımız ,hayattan bunaLdığımız , yaLnızLığa hapsoLduğumuz ve bir sürü şey bizi ağLatmaya yeter değil mi?..
Acaba gökyüzü neden ağLar hiç düşüneniniz var mı? Hep merak etmişimdir bunu ben , benim gibi merak edenLere rastLamayı da bekLemişimdir..
Ben gökyüzüyLe dertLeşmekten öteye geçememe rağmen ağLayış nedenLerini anLamış kadar oLuyorumm.. Biz yaşıyoruz , çaresiz kaLıyoruz , yaLnıs kaLıyoruz, ağLıyoruz , yaşLarımızı akıtmaktan çekinmiyoruz bazen ama kendimiz için ağLamıyor muyuz ?..
Gökyüzününün ağLamasına geLince , biz yaşamımızı decam ettirirken bize birebir şahit oLan birşeyLer var ... BunLardan biri de gökyüzü oLamaz mı? Hayır oLur tabiki de .. gökyüzü senin düşünerek veya düşünmeyerek yaptığın herşeyi görüyor , şahit oLmama şansı oLmadığı haLde hemde ..!! Ve biz aciz insanLar öyLe şeyLer yapıyoruz ki gökyüzü beLirLi bir süre bunLara katLansa da bir yerden patLak verip , yağdırıyor bizim yaşadıkLarımızı yinebizim üstümüze.. Gökyüzü de ağLıyor işte ama neden? Bizim yükümüze dayanamayıp kendine acıdığından değiL , aksine bizim yaLnışLıkLarımızı tekrar bize gösterebiLmek için yağıyor , farkedin diyor siz böyLe yaşıyorsunuz AMA hiçkimsee ’ YAĞMUR NİÇİN AĞLIYOR ? ’ demiyor .. demiyorr ....!!!!
YORUMLAR
yazınızın genel anlamıyla felsefesini iyi anladım... bazen düşününce bende çoğu kez çoğu insana lüzumsuz gelebilecek konuları düşünürüm... ama işte yazmak eyleminin sırrı burada...
daha geçen anneme söylemiştim, bulutlat bu sefer bana ağlıyor diye, garipti ama benim için çok özeldi...
bilimsel olarak baktığımızda ise yağmurları yağdıran güün rüzgarlar olduğunu görüyoruz. çoğu kişi bilemeyebilir bunu ama işin gerçeği bu!
keyifli bir yazıydı... hem düşünüp hem hayal etmek
tebessümle...
Yağmur döngüsü kişinin yaptığının kendisine geri döndüğü kuralını en güzel anlatan sembollerden biridir.
Kendim ettim kendim buldum da derler, Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste de derler.Kural aynıdır hep.
Bulut sıcakla soğuk arasında sıkışıp kaldığında ağlamaya başlar.İnsan da dert ile çaresizlik arasında sıkışıp kaldığında ağlar.
Gökgürültüleriyle konuşur bulut.Derdinden eser yağar gürler, şimşekler yollar sağa sola.İnsan da kızar bazen hem ağlar hem dağıtır sağı solu, küfreder çevresindekilere.Meydan okur veya af diler