- 1038 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
AKICI BİR YAZIYDI..HASRETLİK VURMUŞ O GÜZEL YÜREĞE..
CANIM DÜĞÜN HAZIRLIĞIMIZ VAR ONUN İÇİN BAKAMADIM YAZINA..AÇIYORUM AMA İNAN OKUYAMIYORUM KOŞUŞTURMAKTAN..FIRSAT BULDUKÇA CEVAP YAZMAYA ÇALIŞIYORUM..YORUMLUYORUM..GEÇ KALDIĞIM İÇİN AFFET..YİNE GÜZELDİ..KİMİN BACISI..BENİM BACIM TABİKİ HER ŞEYİN GÜZELİNİ YAZAR..ŞİİRLER GÜZEL-YAZILAR GÜZEL...BİZEDE OKUMAK DÜŞER..TEKRAR TEBRİKLER..SEVGİLER..
okurken doldu gözlerim..mektup Elife belki ama bende gidip dönmeyenlerim adına okudum,onları anımsadım...
İnşallah çok daha iyi yerdedirler...
Ah be sevgili Aynurengindeniz,Rabbim sevdiklerimiz için döktüğümüz gözyaşlarını bile kulunun günahlarına kefaret eylermiş...Öyle olsun umarım...
herşey bize emanet,sevdiklerimizde,baki olan Rahman sevgisi...elbetteki bunları çok iyi biliyor,bu yazının sahibi...
demek istediğim,yalnız değilsin...değiliz...
kucak dolusu sevgi ve selamlar....
Gidenleri sonsuza anmak, mutsuzluğun karamsarlığın belirtisidir Aynur kardeş...Sen bari kalsaydın mutlu olanların yada olduklarını sananların arasında...
İçten ve duygulu bir mektuptu yazdıkların....Anlatım çok güzel..sadelik, akıcılık hepsi güzel...bir de üzmeseydin ya bizi sabah sabah..Neyse , madem ki Aynur kardeşimiz üzülmüş, biz de ortak olalım duygularına..Ölümden uzak bir yaşam dileklerimi gönderiyorum sana...