- 5097 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAİLİMDEKİ ÇARE -Hastalık adı; Sarılık ve Metastaslarıda karaciğer
(Faydası olur diye aynen yayınlanmasını istedim.)
Selam ve Saygılarımı sunarım.Recep Karadereli
*
Hastalık Adı : SARILIK VE METASLARDA KARACİĞER
Çare : Alaza
ALAZA NEDİR?
Halk arasın da pek bilinmeyen fakat mezbaha kasaplarının bildiği bir panzehir. ALAZA adı verilen bu panzehir sığırların kendi korunma mekanizmalarıyla oluşturdukları öd kesesinde oluşan safra kesesi taşını andıran bir madde. Ancak 1000–1500 hayvanda bir bulunan yaklaşık parmak ucu büyüklüğünde değerli bir parçadır.
Kullanımı;
Havanda dövüp un haline getirilecektir. 1 mercimek büyüklüğündeki unu 1 tatlı kasığı bal ile karıştırarak sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı yenecektir.
İçine 1 limonu sıkıp karıştırmanızda mayalanma yapıyor, biz öyle kullanıyoruz. Zaten küçük bir şey demiştim, yanı 4–6 tatlı kaşığı bal ve 1 limon karıştırmanız kâfi geliyor. Limonda sulandırdığı için 8–10 gün kullanabiliyorsunuz.
Yan etkileri;
İlk kullanmaya başladığız zaman bir kaç gün sonra vücutta kızarmalar söz konusu olabilir, korkmayın olabilirmiş herhalde zararlı hücreler çıkıyordur.
Kullanan bir hasta yakınlarının yorumu;
1- Kayın validemin karaciğerinde yaklaşık 6,5 cm çapında bir kanser hücresi tespit edildi.
Ne yürüyebiliyor nede oturabiliyordu. Karnındaki kitle sürekli karnına ve kaburgalarına baskı yapıyordu.
Yeşil reçeteli ağrı kesicilere rağmen ızdırabı çoktu. Doktoru çok ümit verici konuşmasa da kemoterapi alması gerektiğini fazla sansının olmadığını ancak ağrısını bir nebze azaltabileceklerini söyledi.
Biz ilaca(alazaya)başlamadan önce 2 kere kemoterapi almıştık. Fakat karaciğer enzim sonuçları (ALP,AST,UST)değerleri normal değerleri yaklaşık 6-7 katıydı.Örnek, 200-400 arasında olması gerekenler 2800’ler de idi.İlaca başladığımızın haftasında 4-5 gün sonraki biyokimya sonuçlarında değerlerin 1400’lere düştüğünü, bir sonraki hafta ise 600’lere indiğini gördük.Bunun dışında karın bölgesindeki sislik azaldı.
Annem su an çok rahat yürüyebiliyor, hatta ayağını altına alıp bile oturabiliyor. Doktoru bile sonuçları hayretler içinde karşıladı.
2- Oğlumun öğretmen eşi 7 yıl önce karaciğer kanserine yakalanmıştı.
Kemoterapi aldıktan sonra doktoru alın hastanızı götürün evinde huzur içinde ölsün demişler. Hoca hanım SİROZA yakalandığında kullandığı ALAZA yi eşine yedirmiş. Allah uzun omur versin eşi hala yaşıyor.
3-Ben gerçekten iyi geldiğine inanıyorum. Babama da kullandım onun değerlerinde zaten fazla problem yoktu ama yinede yararlı olduğuna inanıyorum.
Sormak istediğiniz bir şey olursa mail adresim.
[email protected].
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.