- 1559 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Gizli aşklar ve Sessizlik
saldırmak istiyorum ben dahil nefes alan herşeye , ama oturuyorum uslu uslu , çünkü ters düşüyorum hayata saldırmak anlamsız çünkü hayat bilmiyor içimdeki arsızı saldırdıgımın sucu yok ama kusmalıyım içimdeki nefreti, bunu anlayabilecek hiç kimse yok ! ve ben saldırganlaşamıyorum bu kısır döngüde...
et ile tırnagın kavgası benimkisi olmaz ile olmazımın savaşı kalbimi çıkartıp ayırmak istiyorum kendimden .
-yaşanılmaması gerekeni yaşıyorum ve yaşıyoruz mutluyuz ama acı çekiyoruz içinde yasak sevişmelerle dolu bir bavul dolusu aşk her parçası yıllara bedel kaybolan yılların zerrecikleri tane tane ödenmiş hesaplar sevgiyle sildiğim acılarım ama uzaksın benden ey yaar ! ve yasaksın bana benim sana oldugum kadar.iki avuç klavyede yaşıyoruz hayatı an be an ,gün be gün çekilince fişi gerçeğin yüzüme vurdugu tokatlarla yüzyüzeyiz heran.ve acı çekiyorum her fiş çekildiğinde,.
cinnet geçiren insanları düşünüyorum bir anda nasılda cırpınarak acılarla saldırırlar etrafa gözlerinde oluk oluk gözyaşı ve ellerinde bıçaklarla ağlıyarak ölmek isterler. delirmemek elde değil depresyon belki bu ama hayatın en acı yanı olsa gerek çaresiz kalmak ve hiç ses çıkarmadan haykıramadan mutlu olmaya çalışmak mutluluğun bi parçası değilmi bağırmak çağırmak yada haykırmak ama şu bi gerçek bizimkisi sessizce mutlu olmak.susuyorum sessiz ve sinsice sadece mutlu olmak için bu hayata ve bana ters düşsede.. sustum
failitutkun 15/03/09
YORUMLAR
gün gelir icinden cikamam yasadiklarimin ve daglara, uzaklara gidip bagirmak, söylenmek gelir icinden ama düsününce vazgecerim.
haykirinca degismiyorsa yasanacaklar, bazen susup seyretmek lazim hayati kiyisindan, senin yaptigin gibi.
-olurki sen hayati seyredersin, ardindan hayat sana yapisip kalir, nihayetinde bir karmasadir alip basini gider sen oracikta kalakalirsin.
...
manada derin olan yazini kutlarim. dilerim susmanin faydasini görürsün.
sevgilerimle...