- 709 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AH DENİZ AH !
Mevsimlerden yaz. Baharın serin esintileri kalmamış artık. Ilık hava yerini kavurucu sıcağa bırakmış. Koca bir yılın yorgunluğu var üzerimde.Deniz sana geliyorum!
O harika mavisiyle ve iyot kokusuyla beni kendine çekiyor. Ayaklarım koşarak gidiyor sahiline. Dalgaların o muhteşem güzellikteki sesi birleşmiş huzur isteyen duygularımla. Martıların çığlıkları bu ruhu dinlendiren sese karışmış. Davetkâr bakışlarıyla içine çekiyor.
Ayaklarım ıslak kumlarla hasret gideriyor. Bembeyaz köpükler oynaşarak dans ediyor dalgalarla. O köpüklerin arasında neler görmüyorum ki neler. Okyanustayım sanki. En dibindeyim.
Etrafımda o muhteşem güzellikleriyle deniz canlıları geziniyor. Bana hoş geldin diyorlar.Konuşmasalar da anlıyorum ben onları. Gülümsüyorlar. Köpekbalıklarıyla dost oluyorum. Deniz süngerlerinden ev yapıyorum. En genişinden. 3 oda 1 salon. Mutfağında yemek pişiriyorum. Deniz dostlarıma sunuyorum. Hepsi benimle aynı hayalin içindeler.
Bir bakıyorum ki veda zamanı gelmiş. Ellerinde veda hediyeleriyle karşımdalar. Duygu selindeyim o an. Gülen gözlerimle onlara el sallıyorum.Bıraktığım sahilime kavuşuyorum. Beyaz köpüklerime koşuyorum. Mutlu bir hayal yaşıyorum. Gözlerim ateş gibi parlıyor. İyot kokusu var genzimde. Martılara selam veriyorum en samimisinden. Gerçek dünyama dönmem gerek. Şimdilik hoşça kal deniz. En kısa zamanda tekrar kavuşmak üzere.!