GELİŞMİŞ TOPLUM GELİŞMİŞ BEYİN DEMEKTİR.
ASLINDA BİLGİ; BEYNİN UZUVLARINDAN BİRİDİR. KİMİSİ.. BU ÖNEMLİ UZUVU SOĞAN, SARIMSAK NİYETİNE YER. KİMİSİ DE BU UZUVU ENİNE BOYUNA TARTIP, HANGİ KABA KAÇ KİLO AĞIRLIKLA KOYULACAĞINI HESAPLAR. KİMİSİ DE BU UZUVUN YENİ YENİ FARKINA VARIR. BİR BULMACA ÇÖZER GİBİ. GELİŞMİŞLİĞİ ÇÖZMEYE KALKAN DOSTLARDA VARDIR. EN SONUNDA BİR DENKLEM BULURLAR. ÇÖZÜLEMEZLİK DENKLEMİ. ASLINDA; GELİŞMİŞLİK BİR NEVİ ÇÖZÜLEMEZLİK DEĞİLMİDİR? KİMİ GENÇLERİMİZ, ÇOCUKLARIMIZ HATTA YAŞLILARIMIZ AVRUPANIN KAPILARINA DAYANIR. AVRUPA DA BÜYÜK BİR MEMLEKETTİR. ERENLERİ, ŞEYHLERİ, BÜYÜK ZATLARI VARDIR. ELBET BİR ALAMETİ VARDIR. MUSUBETİ OLACAK DEĞİL. HATTA AVRUPA=YENİ BİR MARKADIR.MARKA OLMANIN GETİRDİĞİ AVANTAJLARDA VARDIR. TABİİ Kİ AKLININ FARKINA VARANA KADAR YERİNE YENİ BİR MARKA GELMEZSE. ASLINDA BEYİN SİSTEMATİK BİR ŞEKİLDE İŞLEYEN MEKANİZMA DEĞİLMİDİR? ARA SIRA ARIZASI OLSA DA.ÇÖZÜMÜ BASİTTİR. T.V. KUMANDASINDA MAGAZİN İÇERİKLİ PROGRAMLARI AÇMAK YETERLİDİR. BEYİN ESKİSİNDEN DE İYİ KONUMA GELİR.BİR DE YAĞLADIM MI TAMAMDIR. HANİ İLERDE GICIRTI SORUNU YAŞAMAMAK İÇİN. MEDENİYET BU DEĞİLMİDİR. GICIRTILARA SON VERMEK. MEDENİYETİN TEK DİŞİ VARDIR. MAALESEF O TEK DİŞ TE ÇÜRÜKTÜR. AĞRISI DA BAŞINDAN BAŞLAR, AYAKLARINDAKİ SİNİRLERE KADAR GİDER. BU ARADA BİR ASLAN BULAMAZSAN VAY HALİNE. ASLANIN GIRTLAĞINA KADAR KAFATASINI SOKMALISIN. ASLAN HAM YAPAMADAN DA PAÇAYI KURTARABİLMELİSİN.BUNUN İÇİNDE USTA OLMALISIN. BİR DE KARDEŞ TÜRKÜLERİ SÖYLEMELİYİZ. AÇARSIN İNGİLİZCE PARÇANI DİNLETİRSİN; TÜM KOMŞULARINA... HEPİMİZ KARDEŞİZ MESAJINI DA VERMİŞ OLURSUN.ANLAMINI BİLMENE GEREK YOKTUR.MESAJ VERİLMİŞTİR. GELİŞMİŞLİĞE GİDİLEN YOLLARDA YÜRÜRKEN AYAKLARIMIZA BATAN DİKENLERİ ÇIKARMAKLA YETERİNCE ZAMAN KAYBI YAŞAMIŞIZDIR. ZAMANI GERİ GETİREMEYECEĞİMİZE GÖRE BİZ ZAMANIN PEŞİNDEN GERİYE GİDERİZ. HEP BİRLİKTE GELİŞMİŞ TOPLUM OLMANIN SORUMLULUĞUYLA.HANİ BİR DE ÇOCUKLARIMIZ SAPANLA KUŞLARA VURMASA.!
BİR DE EĞİTİM İÇİN YAPILMASI GEREKENLER VARDIR. EĞİTİM AİLEDEN BAŞLAR. ARTIK AİLEDE ÇOCUĞU TERBİYE ETMEYE GEREK KALMAMIŞTIR. YETERİNCE MEKANİK ARAÇLAR VARDIR. ÇOCUK İLERDE ROBOT OLMADAN EĞİTİLEBİLİNİRSE… ZAMANE EĞİTİMİN ARTILARI DA VARDIR. EN AZINDAN ZEKAYI ARTIK ÇOCUKARIN BEDENLERİNDEKİ SIYRIKLARLA BELİRLEMEK YERİNE BİLGİSAYARIYLA GEÇİRDİĞİ ZAMANLA BELİRLERİZ. BİZİM OĞLAN YİNE SABAHA KADAR BİLGİSAYARININ BAŞINDAYDI.BİZİM OĞLAN BU İŞİ BİLİYOR. İLERDE BİLGİSAYAR MÜHENDİSİ OLACAK DİYEN BÜYÜKLERİMİZDE VARDIR.KİTAP OKUMAK TA NEDİR Kİ ? OKULDA VERİLEN EĞİTİM DE VARDIR. ALFABEYİ A’ DAN Z’ YE KADAR BİLMEK YETERLİDİR.KONUŞSUN ,KONUŞTUĞUNU ANLASIN YETER.YAZMAK MI.TABİİ Kİ YAZABİLSİN DE..AMA DERDİNİ ANLATACAK KADARI YETERLİDİR.İLKOKULDAN SONRASI VARDIR. LİSE, ÜNİVERSİTE KAPILARINA KADAR GELİNMİŞTİR. AİLELERİN ÇOCUKLARINI YARIŞ ATINA ÇEVİRME EĞİLİMİ DE OLMASA. KOMŞUNUN KIZI SINAVA ÖYLESİNE ÇOK HAZIRLANIR Kİ. GECELERİ UYKU UYUMAZ.NEREDEYSE YEMEK YEME, KONUŞMA OLAYI DA YOKTUR. SINAV BİTİNE KADAR YARIŞ BÖYLE DEVAM EDER. YARIŞ BİTİNCE KOMŞUNUN KIZI BİR SÜRE UYKU SORUNU ÇEKER. SAĞLIKSIZ BESLENMENİN SONUCU ZAYIF DÜŞER. HATTA KOMŞUNUN KIZI BİR SÜRE TOPLUM İÇİNDE KONUŞAMAZ. NEREDEYSE DÜŞÜNEMEYECEK DURUMA GELİR.
BİR FİDAN; BİR AĞAÇ DEMEKTİR. GELİŞMİŞ BEYİN DE İSE AĞAÇ OLUNCA KESERSİN DÜŞÜNCESİ MEVCUTTUR. BİR KERE BİZE KALEM-KAĞIT GEREKİR. GERİ DÖNÜŞÜM DE NEDİR Kİ? CANIN KALEM Mİ İSTEDİ? BİR KOŞU BAHÇENDEKİ AĞACI KESERSİN.HATTA YANI BAŞINDAKİ ORMANDA BULUNAN AĞAÇLARI... ÇOCUKLUĞUMUZUN HEYECANLARININ YERİNİ RENGARENK İNTERNET ALMIŞTIR. BİLGİSAYAR NEREDEYSE BİLGİLERİ SAYAN BEYİNİ GEÇECEK KADAR GELİŞMİŞTİR. SANAL ORTAMDA SEVGİLER YARATACAK KADAR DA DUYGULARI VARDIR.
BÜYÜKLERİMİZİN ELLERİNİ ÖPMEYE DE GEREK KALMAMIŞTIR. MEDENİYETİN GETİDİĞİ HASTALIKLAR VARDIR. BÜYÜKLERİNLE SAYGI ÇERÇEVESİNDE KONUŞMAN YETERLDİDİR..BUNUN İÇİNDE SES TONUNUN AYARINI İYİ YAPMALISIN.ÖNCE GIRTLAKTAN AVAZININ ÇIKTIĞI KADAR BAĞIRIRSIN Kİ. KÜÇÜK DİLİN,BÜYÜK DİLİNİN ARKASINDA KENDİNİ DAHA İYİ GÖSTEREBİLSİN. SONRASI MI.. SADECE HAFİF BİR GÜLÜMSEMENİN GETİRDİĞİ ÖZÜRDÜR.
GELİŞMİŞLİĞİN DİĞER OLUMLU YANI DA TEPKİLERİNDE GELİŞMESİDİR. ELALEMİN UZAYA ÇIKMASINA, UZAY NEDİR Kİ? BİR ŞİŞE VOTKAYI YARIM SAATTE İÇSİNLER DE GÖRELİM.DİYEN DÜŞÜNCELİ İNSANLAR DA VARDIR. HANİ ŞU İLERLEMİŞLİKTE OLMASA ! KARANLIK SOKAKLARDA FENER YERİNE IŞIL IŞIL NEYİ KULLANIRDIK Kİ. GELİŞMİŞLİĞİN GETİRDİĞİ KOLAYLIKLARDAN BİRİ DE İŞ ALANIDIR. AÇLIK SINIRINDA YAŞAYAN OKUMAMIŞ İNSANLARIMIZIN ARASINA BİR DE TAHSİLLİLERİMİZ GİRDİĞİ İÇİN.İŞ ALANLARI DA GENİŞLEMİŞTİR. HATTA İŞİN KALİTESİ DE ARTMIŞTIR. LOKANTALARDA GARSONLUK YAPAN TAHSİLLİ GENÇLERİMİZ BİLE OLMUŞTUR. HOŞGELDİNİZ ARAMIZA UĞULTULARI İLE KARŞILANIRLAR...
GELİŞMİŞLİK UĞRUNA; DÜŞÜNECEK BİR FİDAN. BU FİDANI VERECEK BİR TOPLUM YARATMASINI BİLECEK KADAR DA BİLGİ HAVUZUNDA BOĞULURUZ.
UÇUK...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.