GALİBA BÜYÜMEYE BAŞLADIK
Ve bir gün başka doğar güneş,çiçekler başka açar,akşamlar bir başka parlar gecenin avuçlarında.yürek başka bir duyguyla uyanır sabaha.aşk içinde başkalaşır.Sevda hırçınlaşır delicesine.Tebessümler gelir yüzüne,gözlerin güler bir başka.Beden nefes alır yaşam için yeniden.Mutluluk dalında yeşerir.Avuçlarımda sakladığım martıları savururum gökyüzüne.Ve sen her şeyim olursun birden.Hem özüm,hem nefesim,hem yaşamım.
Ne dersin.İki beden bir sevda.Seni sevmek ,seni yaşamak.Vazgeçemediğim elimi sakın bırakma.Anladım artık biz büyümeye başladık seninle çocuksu tebessümlerin ardında.Kaç kere sevecek insan doğumundan ölümüne,kaç kere sevdalanacak,kaç kere aşık olacak.
Vazgeçilmezim oldun seni tattığımdan beri,seninleyken ben ,ben oluyorum bunu anladım.Seni sevmek,sana sevdalanmak,seni arzulamak,aşık olmak sana, kader bu olsa gerek,alın yazısı bu.Sevdiğim kadınım unutma kendimi sana adadım ben.Bir bedeli varsa seni sevmenin tarafımdan ödenecektir hem de peşin peşin.Dönüşü yok bu sevdanın ,platonik bir aşkta değil benimkisi .Seninleyim,her şeyimsin,tutkunum sana.Özgür kelebeklerin dansı gibi kanat çırpışlarım sana gelirken.
Galiba biz büyümüşüz seninle ,birbirimizi sevecek kadar ve haykırarak seni seviyorum diyecek kadar.Gözbebeğim,aşk çiçeğim,kara sevdam her an seni yaşıyor ve seni seviyorum.Unutma canım UZAKLIKLAR KÜÇÜK SEVGİLERİ YOK EDER AMA BÜYÜK SEVDALARI YÜCELTİR ,TIPKI RÜZGARIN MUMU SÖNDÜRÜP ATEŞİ YÜKSELTTİĞİ GİBİ.eğer seni bir gün SİLDİĞİMDE YÜREĞİMDEN, BİLİRİM O ZAMAN SÖKÜP ATTIĞIMI HAYATIMIN YARISINI.Hiçbir Şeyi ,hiçbir kimseyi düşman bilmedim zamanı bildiğim gibi, çünkü akıp gidiyordu aramızdan ,durmuyordu,anlamıyordu bizi,ikimizi.
Ne dersin can tanem, Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara. Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle,sen Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer. Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında öpücüğüm var, uzatırsan dudaklarını almak için.
Bugün her zamankinden farklı bir şey yapayım dedim olmadı, yine sana defalarca aşık olup seni düşündüm. Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çizdim. Biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var adı SEN olan.
O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum. Uykudan uyanınca insanı uyandığına pişman eden, geri dönmek isteyip de dönemeyince çaresizlikten delirten, hayatta bir defa görülebilen harika bir rüyasın! Seni çok seviyorum. Beni karanlıktan aydınlığa, yalandan gerçeğe, ölümden ölümsüzlüğe götürdüğün için teşekkürler.mutlu ol.hep GÜLÜMSE NE OLUR olmaz mı ,hani Yaşamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgi sensiz olmaz! Unutma ki sevmek daima beraber olmak değil, sensizken bile seninle olabilmektir kadınım.
HASAN HÜSEYİN ANMAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.