- 536 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
*- KÜÇÜK DOKUNUŞLAR 5
*- Duygularımıza, mantığımız ve muhakeme yeteneğimizle yön verebildiğimiz ölçüde sorunlarımızın üstesinden gelebilme şansına sahip olabiliriz ancak. Aksi durum bize hep hüzün, mutsuzluk ve huzursuzluk olarak geri döner.
*- En güzel arkadaşlıklar, en güçlü ve sağlam dostluklar yürekten bir merhabayla başlar. Güne güzel başlamak istiyorsa insan yüzünde kocaman bir gülümsemeyle çevresine “Merhaba! ” demekten kendisini alıkoymamalıdır.
*- Susmak çoğu zaman konuşmaktır da. En etkili hitap yerinde ve zamanında susmayı bilmektir.
*- Maskeler arkalarında sakladıkları şeyin tümünü gizleyemezler. Asıl olan bir yerden kendisini mutlaka gösterir.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
cok dogru Recep... buna defalarca sahit oldum, aci tercübelerimle kendi nefsimde...
*
sicacik, samimi bir merhabanin, candan bir gülümsemenin ruhunuza kiyaslanmayacak kadar verdigi mutluluktan kendini alikoymak kisinin kendi nefsine yaptigi bir suctur bence...
*
heleki kavga aninda en etkili silahtir susmak...
*
'cekirge bir sicrar, iki sicrar, ücüncüde kendini ele verir' diye bosa dememisler...
___________________
Recep, yine harikaydin ve tesekkür ederim, kücük dedigin dokunuslar bende büyük cagrisimlara yol aciyor bildigin gibi...
sevgilerimle...