- 462 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
*- KÜÇÜK DOKUNUŞLAR 4
*- Hiçbir zaman unutmamalıdır ki kişi için tek önemli vakit vardır, o da içinde bulunduğu andır. Çünkü ne yapacaksa o anda yapabilir. Geçmiş geçmişte kalmış yitirilmiştir. Gelecek ise bize ait değildir.Ona ulaşmak ise mümkün olamayabilir.
*- İnsanın yapabileceği en büyük ve en değerli tasarruf zamandan yapacağı tasarruftur. Gerektiği gibi kullanılabilen zaman içinde kişinin yapabileceğinin sınırları yoktur.
*- Zaman tabir yerindeyse, en tedavi edici ilaç ya da en tehlikeli zehir olabilir. Nasıl bir şekle gireceği konusu kişinin tercihine kalmış bir şeydir.
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
:))
hepsi gerçek
ama yapabiliyormuyuz,yada biz yapsakda çevremizdekilerin yapamamaları bizi ne denli etkiliyor bir bilseniz.zamanı iyi kullanmak hep maharetim olmuştur.
geçmişimden ders alıp keşke dememeyi öğreneli çok oldu,
hele hele geleceğe bel bağlamak benim için imkansız bir şey,
zira 82 yılında bana biçilen ömür bir yıldı .hiç geleceğe göre yaşamadım,eee diyeceksiniz .tek deilim ki hayatta ailem en önce benden farklı görüşteler. eşim ve ondan çokça etkilenen kızlarım,anlıyacağınız sadece benle olmuyor onları onların acabalarını da acılarını da yaşıyorum anne olarak
bu yazdıklarım yazınızın değerini anlamadığımdan deil sakın ha beni yalnış anlamayın,hep okuyorum sizi ve kızlarımada gönderiyorum metinlerinizi
sevgi ve saygılar:))
nertenn tarafından 4/11/2009 12:02:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Recep, her sözü gercekleri haykiran bir yazi daha, tebrik ediyorum yürekten...
*
ZAMAN = insanoglunun gaflette oldugu seylerden biridir, diyeri ise SAGLIKtir...
*
"zamanin neye yaradigini insan zamani kalmadiginda anlar... bir TEK gün geri gelse, gercekten nelr sigdirmaszdi ona insan"
*
BU// her seyin kaybindan sonra deger kazandiginin bir isareti olsa gerek...
*
sevgilerimle = g ü n a y d i n cümlenize...