- 1955 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
...İZMİR SABAHI İLK GÜN, Aynur gitti..
Şimdi ben sana desemki,yolculuk ağır ve aksaktı .Arabayı kullan şöför savurdu bizi,korkarsın en iyisi söylemeyim.
Sabahın ılk ışıklarıyla yolculuk biti.Elimde bir bavul dolusu sen kapıya dayandım.Baktım sessizlik hakim ooo iyi kimseler yok kafamı dinleycegım,açtım kiliti bir soluklandım ıkı sigara tellendırdım.Pencerelerı açıp ufku gördü,degısen çok az şey var ama güller ne güzel açmış bahçe vıran ama bakım gereklı belli aksama bahcıvan bulmalı duzenlemeli aksam beş çaylarında gözüm şenlenmeli.Evt ne olacak şimdi temizlik mi uykumu of hiçbiri ne yapmalı çay bahçesıne gıdıp seni anmalı...İlk ordan karşılaşmıştık.evet en iyisi bu bavullar ev beklesın bıraz daha sensızlıgın tadını çıkarmalı mümkünmü acaba?
Giderken gül kopardım gizlıce kurutum sana yollayacagım ya hani ben seni unutmaya gelmiştim.Bak yıne aklımdasın olmadı yıne sensız ilk günde daha çok anımsadım seni.Çayda içemedim,en iyisi iyot kokusu denizde ne güzel çarşaf gibi keşke giyınıp gelseydım ne güzel gelir soguk su bana üstümdeki kiri pası atar.Geri dönsem mı yok nerde bende tez canlılık en iyisi seyre dalmak.Deniz ne güzelsin....dümdüz masmavi bak yine aklımdasın...şu ilerde tuıtmuştum ellerını gece şişe çevırınce soru sorma hakkı bana gelmiştide ben malum soruyu sormuştum kız arkadaşın sevgılın varmı dıye....sen mahçup baka kalmıştın sanki benden beklemez gıbıydın.oh ne iyi etmişimde sormuşum yoksa nasıl arkadaş olurdum senınle.Aşkım ne vardı hep genç kalsak....şimdi yine sahilde oturmuş yüregımı kanatıyorum kaç zaman gelmedım buraya ayaklarım gitmedi anılara unuttum diye geldi. Bak yine aklımda anılar acısı tatlısı kaçıp fırar ettıgımız kuytu köşelerımız yanı yerde bır tek sen yok bırde eski ben...
Seni bırakıp bir izmir sabahı seni unutmak için geldim anılar yıne bırakmadı beni...
sevdıecegım ,kahvaltını yaptımmı bensız Ankara sabahında
seninle burda tanıştık gezdık konuştuk ankarada evlendık burasının tatı yok sensiz bakalım ne olacak sahil kasabasında sensiz ilk günüm..
NOT:EVET BİR GÜN GELECEK EDEBİYAT DEFDERİNDE İZ BIRAKAMIYACAGIM.AMA HEP AKLIMDA KALACAK DOSTLARIM....VE EŞİM.
YORUMLAR
"ben malum soruyu sormuştum kız arkadaşın sevgılın varmı dıye....sen mahçup baka kalmıştın sanki benden beklemez gıbıydın.oh ne iyi etmişimde sormuşum yoksa nasıl arkadaş olurdum senınle.Aşkım ne vardı hep genç kalsak....şimdi yine sahilde oturmuş yüregımı kanatıyorum kaç zaman gelmedım buraya ayaklarım gitmedi anılara unuttum diye geldi. Bak yine aklımda anılar acısı tatlısı kaçıp fırar ettıgımız kuytu köşelerımız yanı yerde bır tek sen yok bırde eski ben...Seni bırakıp bir izmir sabahı seni unutmak için geldim anılar yıne bırakmadı beni...
sevdıecegım ,kahvaltını yaptımmı bensız Ankara sabahında
seninle burda tanıştık gezdık konuştuk ankarada evlendık burasının tatı yok sensiz bakalım ne olacak sahil kasabasında sensiz ilk günüm.."
Hüzünlü bir ayrılık ve güzel hatıralar... Duygusal bir pazar sabahı...