- 5901 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAVİŞİM, HER ŞEYİM VE SONSUZUM
Bu hayatta başıma gelen en güzel, en eğlenceli, en tatlı, en mükemmel şeysin sen. Sen benim yaşama hevesimsin, beni hayata ve Allah’a bağlayan şeysin. Öyle zor anımda geldin ki yanıma, bana her şeyi unutturdun.. Ama şimdi beni tekrar o hale sokuyorsun. Keşke açık açık her şeyi söyleseydin bana, sevmiyorsan sevmiyorum deseydin, seviyorsan bile sevdiğini tam anlamıyla gösterseydin.. bi seviyorum bi sevmiyorum diye bana acı vermeseydin.. Son konuşmamızda sana hala mavişim diyordum, gazetene de Mavişim yazısını yazmıştım. O yazılar görünüşte öyle görünüyor olabilir, ama emin ol ki o yazıların her mısrasında ayrı bir hüzünlü aşk vardı. Bana mavişim deme der gibiydin yine.Olsun sen benim mavişimsin.. Sakın arkamdan üzülme, zaten üzülmezsin ya neyse. Bu hayatta değerimi bilmiyorsun belki de. Belki de beni, benim seni aldığım kadar ciddiye almıyorsun. Neden bırakıyorsun beni be Mavişim? O kadar hayalim varken, ben seni o kadar çok severken, senin için her şeyi intiharı bile göze alırken.. Hiç mi değer vermiyorsun bana? Neden Yapıyorsun bunu bana......
Sana diyecek lafım yok, ben hiçbir zaman sana layık bir sevgili olamıyorum. Seni hep üzüyorum.. Ama beni kimsenin anlamadığı gibi sen de anlamıyorsun hiçbir zaman ve sen de beni üzüyorsun. Arkamdan üzülmüyorsun bunu da biliyorum, unutuyorsun zaten beni. Hem bir sürü çevren varken ben kimim ki .. Kadir kim ki... Senden bir tek isteğim var. Bari benden sonrakini üzme, bari ona iyi davran, bari ona göster sevgini. Dostlarım hiçbir zaman benim yanımda olmuyorlar, Aşkım var yanımda diyorum sana güveniyorum... Şu son 4 yıldır (6. 7. 8. 9. ve 10. sınıf) hayatım o kadar acımasız, o kadar iğrenç, o kadar sıkıcı ve o kadar boğucu geçti ki aklıma her türlü şey geliyor. Ben hayatım boyunca hiç bu yıl ki kadar ağlamamış, bu kadar yalnız kalmamışım. Beni seven biri var, bebeğim var, Mavişim var desem de sen yoksun. Senin ettiğin yeminler hep yalan. Sen de herkes gibi kandırıyorsun beni. Sen de yalan söylüyorsun. En çok sevdiğim sensin. Ben her şeyi göze aldım. Hep senin için sadece senle bir hayat düşündüm. Sadece sana hayal kurdum. Kısa zaman da olsa senle yaşadım. İçimdeki hep sensin. Ama sen beni Sevmiyorsun be mavişim. Beni anlayamıyorsun hiç ... Beni hiç sevmiyorsun ki! Sen benim o güzel sözlerimi seviyorsun. Seni güldürmemi seviyorsun. Senin canın sıkıldığında sıkıntını geçirdiğim için seviyorsun beni. Ben değil sözlerim hoşuna gidiyor. Ne yüzüm, ne tipim ne de varlığım seni ilgilendirmiyor. Oysa ben senin fiziğini değil, gönlünü seviyorum. Hep mutlu olmanı istiyorum. Madem ben senin hep canını sıkıyorum, yokum işte bundan sonra sıkmam canını. Ama şunu da unutma Mavişim; canını sıkmazsam kafama sıkarım ve giderim. Zebani’ye teslim olurum. Sen mutlu ol bana yeter. Ama emin ol ki öbür tarafta dualarım hep senin, bu hayatta mutlu olman içindir.. Ben mutlu olamıyorum, bari sen mutlu ol. Sevdiğin biriyle evlenirsin inşallah. Çocuklarınız olur 2 tane,biri kız biri erkek. Ömür boyu seversiniz birbirinizi. Benle olmuyorsun bari onla ol. Allah’tan tek dileğim bu .. Biliyorum yerim cehennem. Ama sensiz hayatta kalmaktansa, işte ben cehennemde yanmayı seçiyorum. Kimsem yok senden başka etrafımdakiler hep sahte insanlar. Ama sen bana göre gerçeksin. Ama anlıyorum ki bugün diğerleri gibi sen de kullanıyorsun beni ve peçete gibi işin bittiğinde atıyorsun bir kenara.
Derdimi anlatacak tek insan sensin.(kankam Özge hariç!) Yanımda olan tek insan sensin. Ama Sen de yalancısın. İşte sen de bitiriyorsun beni. Beni sevdiğini sanıyorum ama demek ki yanılıyorum. Olsun Mavişim sen mutlu ol ve sana ölürüm dediğimde hiç yalan söylemeyeceğimi, söylemişsem de bil ki sen üzülme diye söylemişimdir. İntihar edeceğimi dedim diye hem senin hem de diğer Özge’nin canını sıktım özür dilerim. Ama işte bundan sonra sana intihar ederim de diyemem. Dediğimi yapıyorum çünkü. Senle ne arkadaş olabilirim ne de dost. Ben seni sevdim Mavişim. Sevdim ama sen arkadaş olarak yapabildiğine göre demek ki sevmemişsin. İşte işin bitiyor benimle. Kullanıyorsun ve atıyorsun. Yalan söyleyemiyorum sana. Ama sen beni anlayamıyorsun. Özge’ye, Aylin’e, Aslı’ya, Hilal’e, Sadoş’a, Mehmet’e ....... selam söyle ve onlara de ki hakkınızı helal etmenizi istiyor.
Beni ister öldü say, ister yaşıyor say. Ama yemin ederim ben artık öldüm. Çünkü ben sensiz bir hayat sürmektense ölmeyi tercih ediyorum. Savaşmak sürekli terslenmek ve istenmemekse, zorla güzellik olmazsa, işte ben kaçtım bu hayattan, artık yeter.
Bu dünyada rahat yok, ölüm belki kurtuluştur. Kendine iyi bak Mavişim. Hayatta hep mutlu ol, ben mutlu olamadım sen mutlu ol. Benim bir mezarım bile olmayacak. Hani bir gün aklına gelirse mezarımı ziyaret etmek, o da olmayacak. Çünkü araba ile ne kadar hızlı çarpabilirsem, o kadar parçalanacağım. Parçalarım bile zor bulunacak. İşte yapacağım dedim sana Mavişim. İnanmadın bana işte yokum artık.
Mutlu kal Mavişim, kendine iyi bak, seni çok sevdim ama anlayamadın. Anlayan birini bulursun inşallah.
Hakkımda hiçbir şey düşünme. Benimle hiç tanışmadın say. Ben hiç yoktum farzet ve hayatına devam et.
Seni sevdiğim için tekrardan ama tekrardan özür dilerim Mavişim.
Hoşçakal.....
KADİR YILDIZ
10 MAT-C
25.04.2008
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.