- 428 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KARALAMALAR...(1)
Karalamalar [ 1]
(25.02.2009) Pazardayım.Emekli olduktan sonra pazarcılığa soyundum.Emekli maaşı yetmiyor ki.Kendimi bırakmadım,alternatif aradım.Yaşamımda A,B,C planları her zaman tetiktedir.Bu aralar gündemdeki kriz,toplumu öyle şiddetli etkilediki alıcılar,tüketimlerinden vaz geçtiler gibi.Satış yapmadan tezgah kapattığım oluyorCan sıkıntısıyla yandaki pazarcı komşumla sohbetim koyulaşmaya başlamışken(Kanserli bir bayan.Hastalığını yenmek için direniyor.Mücadelesine hayran kaldım.Yeni,iki haftalık komşum.Kiraladığı yeri ,deneme safhasında.Satış olmazsa başka yer arıyacağını söylüyor.Hava güneşli ama soğuk.Bu arada gazeteci arkadaş geldi.Komşumla istemiyerek de olsa sohbetim yarım kaldı.Toplumsal,siyasi,sanat konularında derinlemesine daldık.Kendisinin yazım çalışmaları olduğunu biliyorum."-Googel’dan şu siteyi tıkla,beni bulursun" dedi.Nedense "-En çok hangi çiçeği seversin ?" diye sorduğum da "-AÇELYA.Çünkü Hiroşimaya atılan atom bombalarından sonra ilk defa ayağa kalkan ,tabiatla kucaklaşan o. Bombalara inat meydan okuyuşu çok hoşuma gittiği için severim." dedi."-Ya sen ?" sorduğunda "-KARDELEN"diye yanıtladım.Niye sevdiğimi anlattım.Birazdan tezgahı toplamaya başladım.Kar ,atıştırmaya başlamıştı.
( Günlüğümden alınma)