- 545 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAMA AŞK KATIN! YAŞAM GÜZELLEŞSİN...
Nasıl denir bilmem ama bugün yine onun sesini duyamadan akşam oldu;nasıl olacak bu ilişkiyi nasıl götüreceğiz bilmiyorum ,sadece ona ihtiyacım olduğunda bile görüşememek,onu yanımda o anda hissetmek ne mümkün .İşlerinin yoğunluğu,insanlarla olan diyoloğu,ortamındaki iş yoğunluğu bir türlü imkan vermiyor bunu bize;ama ben onu her zaman bekliyorum neden?tabiki seviyorum ,sevdiğimden ona birşey diyemiyorum; olmuyor işte! şimdi birde yeni işlerinden bahsetti;yeni aletler geliyormuş,anlaşılar bundan sonra daha yoğun olacakmış,"oh ne ala dedim"kendi kendime şans işte,yeni bulmuşken,"ah tamam şimdi daha rahatız " şuraya gitmek gerekir, buraya gitmek gerekir diye düşünürken, yine iş mevzusunun açılıp olamayacak şeylere amin demek gibi oldu benimki!İş koliklik denirse bu olmalı , evet iş bizi ayırıyor! aslında böyle düşünmekte istemiyorum ama çalışmak zorunda olduğunu ,çalışması gerektiğini biliyorum ama düşünmedende yapamıyorum"iş beni sevdiğimden ayırıyormu "diyesim geliyor; ona birşey diyemem,tabiki ortamı olmayınca araması olmadığından ben kendimce yorumlar yapmaya başlıyorum,nedenleri,niçinleri beni rahatsız etmemesi için artık fazla irdelemiyorum,Olsun onu hissetmek,biryerlerde olduğunu ,yaşamına benim yanımda olmadanda devam etmesi beni yinede rahatlatıyor,sevdiğim sürece onu beklemekte güzel onun orada olması yaşaması ,beni hayal etmesi,yolda yürürken beni görmek istemesi,yemekte ,su içerken beni düşünmesi beni rahatlatıyor,bende aynısı yaptıkça özlemi bir nebzede olsa geçiyor beni rahatlatıyor,sevmek güzel sevilmek daha güzel,tabi bunu ifadesi daha güzel,onu içerimde olduğunu hissetmek ayrı güzel,yaşam sevincime yaşam katması daha güzel,ifademi,yüzüme: sevincimi yansıtması güzel,oturduğum yerden onu düşünmek ,yanımda olduğunu hissetmek daha güzel ,şunu demek istiyorum Aşk yaşama tat ve arzu kattığı sürece yaşanması daha güzel.yaşamak için sevmek ve Aşık olmak kaydıyla,yaşamak güzel.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.