- 1022 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
SULTAN GELİN AĞLAMA ARTIK
Sana çok sevineceğin bir müjdem var artık ağlamıyorum Hani ağladığım zaman beni susturmaya çalışır nolur ağlama derdin sonra susturamayınca sen de ağlardın ya sattlerce Bitti kurudu gözyaşlarım
Bu aşkın tüm zehrini gözyaşlarımla çıkardım Tıpkı şairin dediği gibi GURURUM MANİ OLUR PERİŞANIMA BENİM Şimdi nerdesin kiminlesin bilmiyorum bir telefon kadar yakınsın istemiyorum Gideceğin her yere bu aşkı götüreceğini biliyorum Yine rüyalarında beni görüyor musun gözlerinin dolduğu oluyor mu Ona bakınca beni hatırlıyor musun cektiğin azaplar bitti mi bilmiyorum Fotoğrafımı hala öpüp ağlıyor musun O yine fotoğrafımı cüzdanında yakaladı mı Bedenini burda aklın hala onda diyor mu gene Bazen sesimi duyduğun oluyor mu yine Şiir yazıyor musun bizim için hala Aklına hiç olmadık yerlerde de geliyor muyum Bunların cevabının evet olduğunu biliyorum Sen beni ömrünce unutamazsın
Sana ikinci müjde eşimden ayrıldım Hani evlendiğim gün aramış ağlamıştık ya beraber gözlerim kan çanağı çıkıvermiştim Kimseler bilmedi niçin gözlerimin hep ağlamaklı olduğunu onunla dans ederken parçamız çalmış bir an onu sen zannetmiş çok kötü olmuştum Seni sevmek bir günahsa............... Sen seçmiştin şarkımızı Kadere ne yaptım da bunları yaşadım O hayvanın kollarında seni düşünmek ne acı ben ağladığım zaman sen de ağlardın bak bu ağlamıyor ..........
Kader ne acı Ben hep beyazları senin için giymeyi düşünmüştüm bu güzel nazlı gelin niye çok ağlıyordu ki Bu kadar yakışıklı bir eşi var Durumları iyi Kesin ailesine çok düşkün o yüzden ağlıyordu ..........
Acaba orda gerçeği birkaç kişi vardı Vazgeç dediler Hayır onun da içi benim gibi yanmalıydı Rüya gibi düğünümüz oldu Sen beyalar içinde beni görünce başkasının kolların da ne çok ağlamıştın Oh sen de ağlıyordun ya Eşim de çok yakışıklıydı ya Başkasının karısı oldum ya Bu yeter miydi sana yine de mutluluklar diledin bana Dğünde kızlar eşimin ağzına düşecekmiş gibi bakıyor erkekler benim ağzımın içine Eşim bunu fark etmiş olacak ki dekolteli gelinliğimi duvağımla kapatıp durmaya çalışıyordu Bir kıza gelinlik ancak bu kadar yakışır diyordu sen de öyle söylemiştin İzmirde özel olarak diktirmiştim Bizzat been çizmiştim fazla dekolteler eşimle tartışmama yol açmıştı ama dediğimi yaptırmıştım selvi boylu harika bir gelindim fotoğrafçı bir tane vitrine koyabilirmiyiz dediğinde eşim küplere binmişti Takılarım o kadar çoktu ki acıtıyorlardı beni içlerinden en çok tektaş pırlantamı seviyordum çok pahalıya aldığını sonradan kuyumcudan öğrendim bir set takımı parasına bir tektş pırlanta yüzük .........
Sonra eşimin düğünü kısaltmak için yaptığı oyunlar benimse uzatmak için yaptıklarım...........
Sen o gece uyuyamamıştın kendin söylemiştin Bir mucize bekliyorduk artık ikimiz de ama sadece masallarda olur Eşim işini bitirdikten sonra beni alnımdan öpmüştü Kendisi her türlü haltı yemişti o yüzden mutluluğuna diyecek yoktu Bir ara eşim niye ağlıyorsun dedi Nihayet farketmişti hayvan herif acıdan dedim evet canımdan çok yüreğim acıyordu Kendimi tecavüz edilmiş gibi hissediyordum yeter bitsin bu işkence seni fısıldadım gel kurtar beni Sen beni duyarsın niye gelmedin ki ............
Sabah cadaloz kaynanam geldi yatağı gördükten sonra gülümsedi Sanki oğlu iyi halt etmişti o fırsattan yararlanıp aradım seni Geber içini acıtmak hoşuma gidiyordu Duşun altına attım kendimi artık daha rahat ağlayabiliyordum eşim tarafından kirletilmiş vücudumu kanatırcasına sabunluyordum bu kirler gidince ben yine tertemiz olacakmışım gibi bir his vardı içimde ....
Şimdi ödeştik seninle Yüzü güzel olanın bahtı kara mı olurdu düğünde herkes kardeşlerime bana bakıyordu Beni elden kaçıranlar onları oğullarına kesiyordu Annem benden kurtulmuştu Ya erkek kardeşimden kızlardan oğlunu kurtarabilecek miydi ya kız kardeşlerimden onlar benden de güzellerdi Allhım nazarlardan koru Her birine nazar boncukları takmıştı annem düğünden sonra babamların evi ana baba günü Efendim ziyaretimizin sebebi.........
Sanki bilmiyoruz Kardeşlerimde en az benim kadar ukalaydılar bizde güzellikte ukalalıkta genetikti herhalde İnşallah eniştemiz gibi yakışıklı biriyle ......... diyorlardı.
Arkadaşlarım bile nasıl da kıskanmışlardı halbuki isteyene anında verebilirdim eşimi
Alın bu adam sizin olsun ben başkasını seviyorum deyip koşarak salonu terkedip ona gitmeyi düşünmedim değil AmaAİLEMİN ŞEREFİNE BÖYLE BİR LEKE SÜREMEZDİM ÖLÜRDÜM DE YAPAMAZDIM......................
YORUMLAR
-öncelikle üzülerek söylemeliyim yazinda nokta virgül pek kullanmamissin ve baskasini bilmem ama ben okurken biraz zorlandim...
-bu belki benim türkceyi sizler kadar kavrayamasimdan da olabilir...
*
-canim, yazinin sonuna kadar merakla okudum... bir baskasiyla evlenen ama halen sevdigi icin kalbi carpan, birazda nefretle karisik bir sevdadan bahsetmissin...
-tabiki burda sevdigine neden kavusamadigini ve neden sevmedigin biriyle evlendigini belirtmemissin...
*
-dilerim, gecmisteki kavusamadigin sevdana daha fazla hasretlik cekmeden kavusursun...
-yazini nefret ve sitem iceriklide olsa sevda vardi, kutlarim...
sevgilerimle...
Ülkem gerçeklerini yazmışsın.bu tür evlilikler az değil sonuda maalesef boşanmalarla bitiyor..bir değil dört insanın hayatı kararuyor.Böyle durumlarda olmuş ile ölmüşe çare yok deyip geçmişi unutup geçmişten alınan dersle geleceğe temiz bir sayfa açmak mutluluğu bulmak..her şey gönlünüzce olsun sağlıcakla kalın..