- 797 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YUREGIMIN MEKTUBU....
Yine sana yaziyorum .yaziyorum ve yaziyorum , karanlik bir kuytuda sensizligimi caresizligimi anlatmaya calisiyorum, ne kelimeler ne satirlar yeterli gecen her an oyle boski yasanamamis duygularin inadina hayatin inadina yaziyorum, saat yine gecenin kaci ve ben yine yolunu gozluyorum.gelmeyecegini, bile, bile. umutla ozlemle bekliyorum gecenin karanligi cokmus uzerime. sana anlatacak cok sey var. paylasilacak cok sey var her gunun her saniyesinde, birikmis tasmis duygularla boguluyorum.. bana yuregini sok at diyorsun, oyle kolaymi?kolay olsaydi coktan sokup atardim bir yarim yuregim var, diger yarimsa sendin..sevgiyi tatmamis yasamamis, bu yurek sende gordu her seyi sende tatti sevgiyi aski, ozlemi, bir sabah uyansam duysam sesini boyle bir sansim olsaydi inan neler vermezdim,bos ver sen yinede bakma benim deli dolu hallerime.boyleyim iste su an gozlerim kursun agirliginda yuregimse yaralarla dolu. Kac gece varki uyku nedir tatmamisim, sensizlik girdabinda bogulurken, hickiriklar bogazima dugumleniyor bazen, ve icimdeki ses yeter , yeter , artik diye isyan ediyor, anla artik anla ne olur , belki hic anlayamayacaksin, aman bos ver, be , diyeceksin. Bense gucumun yettigi gune dek bekliyecegim , beklemedigim gunse bilki seni ve kendimi bitirdigim gundur..gelde ne kendimi nede seni yuregimde bitirmiyeyim , seni sevdim ve seviyorum, sadece tek bir cevabini bekliyorum umutla heyecanla, ey sevgili askta gurur olmaz don yuzunu artik bana, iste yine bu gunde geldim son satirlarima gozlerim kapanmamak icin direniyor..sanki tukendim mutsuzluk ve sensizlik girdabinda ... anla artik .....anlaki artik ruhum huzur bulsun ...
gul ozcanli