BeN SeNi ÖyLe SeVdiM...!
SENİ SEVİYORUM, UTANMIYORUM ,SEVİYORUM,GÖZLERİM KÖR BAŞKASINA KULAKLARIM SAĞAR VE DUDAKLARIM MÜHÜRLÜ SENSİZLİĞİMDE, İÇİMDESİN HER ANIMDA SEN.YATAĞIMDA HAYALİN,İNAN UYANIŞIM BİLE SANA ,UYKUMDA SEN VAROLUŞUM SEN.BENLİĞİMDESİN....
SANA SÖZ VERİYORUM SEN DEMEDİĞİM GÜN ÖLECEĞİM,SANA GELMEYEN YOLLARA GİTMEYECEĞİM,DİLİMDE BESMELEM SEN...
ELİMDE TESPİHİM SEN...
EN GÜZEL MANZARAM GÖZLERİMİN NURU SEN...
SABAHA GÜNEŞİM,GECELERDE IŞIĞIM SEN..
.
ŞİMDİ SÖYLERMİSİN BANA BU İTİRAF YAZISINDAN ’SEN’ KELİMESİNİ ÇIKARSAM NOLUR...!
...İ SEVİYORUM! UTANMIYORUM,SEVİYORUM,GÖZLERİM KÖR BAŞKASINA KULAKLARIM SAĞAR VE DUDAKLARIM MÜHÜRLÜ ...SİZLİĞE,İÇİMDESİN
HER ANIMDA ...! YATAĞİMDA HAYALİN,İNAN UYANIŞIM BİLE ...!,UYKUDA ... VAROLUŞUM ...!BENLİĞİMDE...!
...A SÖZ VERİYORUM ... DEMEDİĞİM GÜN ÖLECEĞİM,...A GELMEYEN YOLLARA GİTMEYECEĞİM,DİLİMDE BESMELEM ...!
ELİMDE TESPİHİM ...!
EN GÜZEL MANZARAM,GÖZLERİMİN NURU ...!
SABAHA GÜNEŞİM,GECELERDE IŞIĞIM ...!
BAK GÖRDÜNMÜ! SENSİZ BEN BİR HİÇİM,ANLAMSIZIM.
BENİ SENSİZ,BENİ ANLAMSIZ BIRAKMA...
SENİ SEVİYORUM HEP SEVECEĞİM BİRİCİĞİM...
YORUMLAR
-güzel ve özel bir sevgi ilani, sevgiliye seslenis dahasi haykiris...
-sevgi olunca yürekte ve düsüncede her yol ona gider, her söz onu söyler...
-gün onunla baslar ve hasretle gecmek bilmeyen saatlerin ardindan yine ve yeniden onunla biter...
*
___________bu bol duygu icerikli yazini kutluyorum Ahmet, sevgisiz kalmayasin...
sevgi ve umutla kal...
canım kardeşim çok güzel dile getirmişsin duygularını...
eğer sadece tek cümleyle anlatmak isteseydim duygularımı... işte AŞK bu derdim...
yazılarının şiirlerinin devamını bekliyorum ve HOŞGELDİN diyorum sana... iyiki geldin...
ablandan yüreğine kucak dolusu sevgiler...
(bu arada ilk yorumun benden... ne derler siftah benden bereketi allah tan...)
sağlıcakla kal...