PANKART REZALETİ DEVAP EDİYOR,,,
YA BUNA NE DEMELİ YİNE BİR PANKART REZALETİ BU DEFA TAYYİP EFENDİYİ İKİNCİ ATATÜRK İLAN ETMİŞLER....BEN ORDA OLCAKTIMKİ O PANKARTI GÖRECEKTİMMMKİ BAKIN NELER YAPACAKTIM.HİÇBİR VATANDAŞTA TEPKİ GÖSTEREMEDİMİ YAHU NASIL BİR BENZETME,NASIL BİR KIYASLAMA,BU NE DENSİZLİK ULU ÖNDERİ BU KADARMI AYAKLAR ALTINA DÜŞÜRDÜLER,O PANKARTI AÇAN ŞAHIS SANA SÖYLEYECEK LAF ÇOK AMMAAA BURASI YERİ DEĞİL.ERKEKSEN KARŞIMA ÇIK ULU ÖNDERE BEN DİL UZATTIRMAM BİZE BU ÜLKEYİ EMANET ETTİ BİZDE ÇOCUKLARIMIZA EMANET EDECEZ LAİK BİR ÜLKE BU ÜLKE BİZİM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE SAYGILARIMLA.ÖZÜR DİLERİM BU BİR HAKARETTİR CUMHURİYETİMİZE VE SEVGİLİ ATAMIZA....
YORUMLAR
ÇOk şeyler yazabilecek bilgi ve donanıma sahibim amma yazmayacağım/kendi gruplarımda okumağa devam edin yazdıklarımı.Burada söylemem gereken az da/öz.....
-Bu yapılan söz de de olsa/M.Kemal benzetmesi TÜRK ULUSUNA HAKARETTİR.
-TÜRK ULUSUNU AŞAĞILAMAKTIR......
-M.Kemaller yüz yıl da bir doğar/o da Türkiye^nin M.Kemali olur Yani ULU ÖNDER....
-Nasıl bir şans ki...TÜRKİYE'ye doğdu M.Kemal..Çörçil..
İYİ GECELER ARKADAŞLAR İNANIN ÇOK GERİLDİM YETER YAA BU NE SON OSMALIDAN SONRA ŞİMDİDE İKİNCİ ATATÜRK YAKIŞTIRMASI YAPILIYOR.RECEP TAYYİP E BU PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU VE YAZANDA MERSİN DE ATEİST BİR YAZARMIŞ.ATAMIN YERİNİ BU TÜRKİYE CUMHURİYETİNDE KİMSE ALAMAZ KURBAN OLSUNLAR ATAM A BU KADARMI AYAKLARA DÜŞTÜ.ULU ÖNDERİMİZ ATATÜRK ÜN KEMİKLERİ SIZLIYORDUR ŞİMDİ ATAM SEN RAHAT UYU RANT YAPAMIYACAKLAR.