- 954 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye Açık/Kapalı Ülke
Türkiye Açık/Kapalı Ülke
Türkiye açık bir ülke mi kapalı bir ülke mi?
Ucu açık, tehlikelere açık, açık ülke,… Açıklık ve kapalılıkla ne anlatmak istediklerini anlamış değiliz maalesef!
Tehlikelere açıkmışız. Nedir bu tehlikeler?
Dediler ki:
Sizin komşularınız Komünist Ülke konumunda, Komünizm tehlikesi, var. Onların zehirli fikirleri var. Maazallah siz farkına varmadan bu zehirli fikirleri kucağınızda bulursunuz. Bu tehlikelere karşı derhal tedbirler almak gerekir. Nelere açık-kapalı olmanız gereken yolları sizlere göstereceğiz. Öncelikle derhal bunlarla tarihi ve sosyal ilişkilerinizi kesiniz, yoksa sizleri bu tehlikelerden koruyamayız.
Bir türlü anlamadık asırlarca kardeş gibi yaşadığımız komşularımız nasıl tehlike oluyorlardı?
Yok yok bunların bir bildikleri vardır, biz bazı şeyleri iyi göremiyoruz, bunlar ise tehlikelerin farkındalar.
Bizde dedikleri gibi yaparak kendimizi kendimize kapatmak pahasına kapattık. Garp açıktı kendi içinde barışıktı, düşmanları ile oturup konuşarak anlaşabiliyorlardı anlaştılar da. Ve bizim üzerimizde de anlaştılar.
Biz de Şark’a doğru kapattık, Garp’a doğru kendimizi açtık.
Şark dan gelen her şey zehirliydi, ama garp öylemiydi her şey orada güllük gülistanlık. Ekonomi düzenli, bireyler özgür, kendisiyle barışık,
Bizde garp’a yaklaştığımıza göre bizde bu nimetlerden faydalanacaktık elbette.
Ama faydalanmanın şartı vardı. Açık olmalıydık açık…
Yavaş yavaş her şey apaçık ortaya çıkmaya başladı. Komünizm koskocaman bir yalan imiş. Zehirli fikirlerden kaçarken, zehirli sarmaşıklar tarafından sarıldık.
Açıklık meğersem; ateizme, deizme, bireysellik adına her türlü serbestliğe, parçalamak bölmek adına etnik kökenlerin ön plana çıkarılmasına, vahşi kapitalizm tarafından sömürülmeye, AB kapısında (ucu açık) beklemeye, Hıristiyanlığa, Protestanlığa, Yahudiliğe, gençlerimizin açılmasına, kavramlarımızın ucube haline getirilmesine, değişmeye açıklık imiş.
Aslında kapanmakla kastettikleri de; mazimize, tarihimize, değerlerimize, kültürlerimizin bir arada yaşamasına, kardeşlerimize uzak durmamıza, İslam coğrafyasındaki olaylara duyarlı olmamamıza ve İslami değer ve yargılara yabancı kalmamıza imiş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.