SIZ SIZ OLUN; SEVDANIZA MUHALİF OLMAYIN!
Kardeştir aşk ve acı,
dayanır sabreder ve alışırsınız...
Tam alışmışsınızdır biter!
Aşk ve acı arasında ki ince çizgidir sevda,
o çizgiden uzaklaşmaya başladığınızda,
bu defa da sevda sabreder...
Muhalifliğiniz başladığında sevdalıya ve sadece ense kökünü gösterdiğiniz,
sevdanızın yüzünü sıvadı iseniz bakçıkla?
İşte bu defa da sevda sizden geçer!..
SİZ
SİZ
OLUN!
SEVDANIZA MUHALİF OLMAYIN!
Ne güzel söylemiş Ö.Seyfettin.
*"Fikrine, ümidine, arzusuna muhalif bir şeye rast gelince hemen bozulur."- Ö. Seyfettin.*
Elif Türk
YORUMLAR
Bahar can, iste senin de bahsettiklerin ve kisaca sevda´ya muhalif durumu ortadan kalkmadan ve kisiler kendilerini mantik ve yürek aynalarinin karsilarina almadan yasamaya, dahi bunu yeni nesile gösterdikce, daha cokkkkkkk ayrilik siirleri yazan bir millet oluruz...
Iste genel de gidene yazilan sevda siirleriyle dolu her yan, uzun birlikteliklere yazilanlar nasilda nadir, lakin nasil da tatli..
Güzel ve ayricalikli bir yorumdu can tsk...
Değerli dost Elif,
Bizler her şeyde olduğu gibi muhalefeti seven bir toplum olduk.Bu muhalefeti özel yaşamımızada getirdik.Bazen soruyorum kendi kendime neden niçin hep karşı çıkmayı yeğlerizde,olumlu yönlerde hareketi kendimize çok görürüz.
Elbette muhalif olacağımız konular vardır ama olur olmaz karşı çıkmalar,illada benim dediğim olacakmış gibi düşüncelere kapılmak çok yanlış.
İşte aşk hayatımızda da böyleyiz ne yazık ki.Bu nasıl sevda,bu nasıl aşk,bu nasıl birliktelik v.s.Hiç kendimizle başbaşa veripte bu sevdanın aşkın sevginin yeşermesi için bir şeyler yaptık mi,yapıyormuyuz diye hiç kendimizle muhasebe yapıyormuyuz.Bence hayır yapmıyoruz.Öylesine her şeyi güllük gülistanlık istiyoruz ki,her şey istediğimiz doğrultuda yürüsün sorunsuz,dertsiz.Var mı böyle şey? yok.
O zaman yüreklerimize her an her saniye yolculuklar yapacağız,yüreklerimizle hasbihaller yapacağız,yüreğimiz bize neler söylüyor o yüreği iyi dinleyeceğiz.Sevdamızı yeşertmek için çaba göstereceğiz.Çok mükemmel olanı değil,akla uygun geleni benimseyeceğiz.Biraz mantık, biraz hisle karma yapacağız.Belki kendimizi o anda ciddiye almayıp,karşımızdaki insanı ciddiye almakta başarısız olmayacağız.Sevdamızı ihmallerimiz yüzünden,kaprislerimiz yüzünden feda etmeyelim.Gül, diken meselesidir katlanmayı bileceğiz bazı zorluklara.Devamlı muhalif olmakla çözüme varamayacağımızı bilmemiz gerekli.Sözün kısası bir bereberlikten ne alacağımıza değil,o bereberliğe ne katacağımızı önce düşünmeliyiz.Keseri hep kendimize doğru yontmamamk gerekir.Sevdamıza sahip çıkmazsak bir kuş misali kafesinden uçarrr gider.Sahipsiz kuşlarada hemen sahip çıkan bulunur.Yeterki o kuşu kafesten uçurmadan özveri fedakarlıkla elimizde büyütüp şen şakrak sesini bir ömür duyma mutluluğuna erişeceğimizi sanıyorum.Ne dersin can Elif.
Kutluyorum
Saygılarımla
Bahar.
baharca57 tarafından 2/23/2009 10:21:30 PM zamanında düzenlenmiştir.