- 400 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sorularda bulacağız
*Ben bu Kılıçtaroğlu na taktım kafayı…Kim bu adam ? Neyin peşinde ? Niye belli medya grubu sürekli onu destekliyor ? Neden Ergenekon olayı ayyuka çıktıkça daha ön plandan rol kapmaya çalışıyor bu adam ?
*Yoksa Tuncay GÜNEY yurt dışındayken yanına gelen ve Ergenekon ile ilgili konuşmamasını isteyen kişilerin son sürüm tezgahının adı mı Kılıçtaroğlu ? Tuncay beyden susmasını rica eden CHP li vekiller niye çok konuşturuyor kılıçtaroğlu nu ?
* GATA sürekli mesaide son günlerde..Ergenekon meselesinde GATA, olayın neresinde ? Kimler GATA da müdahil ? GATA ya gidenler tahliye oluyor sürekli..Bu belirgin tezgaha biri fren koyar mı acaba ?
*Doğu PERİNÇEK bildiklerini anlatır mı sizce ? Neler biliyor bir tahmininiz var mı ? ‘ Aydınlık ’ isimli derginin ortamı daha karanlık bir hale getirme çabalarında neler olacak daha başka ?
*Susurluk kazasında ölenlerin kimliklerini kazadan 2 ay önce medyaya sızdıran dergi, sızdıracak başka neler biliyor ? Peki o dergiye o bilgileri kim sızdırıyor ?
*TOLON paşanın eşi ile ilgili bazı ses kayıtları gündemde…İddialar gene sarsıcı nitelikte…Peki bu ve benzeri faaliyetler bu davayı frenlemeye yönelik faaliyetlerle birlikte ele alınacak mı ? Ses kaydında adı geçen mahkemelerin üstüne gidilecek mi ?
* Zekeriya ÖZ ve arkadaşlarını sindirmek için bazı savcıların Zekeriya ÖZ ün görevli olduğu birime sızdığı ve sızacağı iddiaları var..İlerleyen günlerde bu kişilerin davayı etkileme gücü olacağı söyleniyor..Bu doğru mu ?
*Ergenekon da sona gidilecek mi yoksa Tuncay GÜNEY in belirttiği gibi bir uzlaşma mı olacak ? Şu an yoksa o sürece mi giriliyor ? Sürekli tahliye olan kişiler neyin habercisi ?
Hangi açıdan bakılırsa bakılsın ortada ciddi bir dava var..Ve sonucu bekleyip göreceğiz…Ve sorular gelmeye devam edecek inşallah…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.