- 863 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TÜKENMEZ BİR HAZİNEDİR SEVGİN
Canım..Canımmmm..Nasıl da özledim sana canım demeyi..Sana canım derken dizlerim çözülüyor biliyormusun sevideceğim..İçim titriyor..Canımsın ya sen..Bunu dilim söylerken yürekten söylüyor oysa..Söyleyen dilimmiş gibi olsa da..Aslında tüm kalbimle canım diyorum sana..Denizin kokusu vuruyor burnuma..Genzime doluyor yosun kokusu..Ama bastıramıyor koskoca denizin kokusu senin gül kokunu..El verdim sana..Tertemiz bir yürek sundum kucağına..Gönül verdim gül kokulu..Bir bakışına canım verebilmeyi diledim Rabbimden...Yumdum gözlerimi arkaya bakmadan..Sana koşuyorum var gücümle..Kan ter içindeyim biliyormusun..Öyle ya..Bu sevgine yürek yetmiyor birtanem..Olsun..Haz duyuyor gönlüm..Huzur buluyor seninle..Gül kokan sevginle..Boşuna mı kenetledim sanıyorsun parmaklarımın her birini narin ellerine..Taşırım..Taşıyabilirim seni..senin naif,nazenin,kelebek ağırlığında ki bedenini..Bir can değil mi canana yeten..Kadife teninden çok yüce gönlüne vurulmadım mı senin..Biliyorum güzel gülüm..İnan hissediyorum taaaa içimde..Gönlümün tam içinde..Dualarını ve gülüşlerini..Kulaklarımda çınlıyor hep bir söz.."Ben sen de Yaradanı sevdim"..Güle sevdalanmak,bir gülü sevmek..Allahım!Ne büyük,ne yüce bir aşkmış meğer..Hamdü senalar ediyorum her daim..Ve iç çeke çeke,yana yakıla yakarıyorum Mevlaya..
"Allahım!Kavuştur beni gülüme..Gül sevdiğime..."
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.