Sana Yanarim 6
*kalbim sende çarpıyor, duygularım sana abone... her zamankinden cok ağrıyor kalbim bugün yine...
Artik hayalinde yetmiyor hasretimi dindirmeye, burnumda tütüyorsun her halinle... firar etsede ruhumda duygularım, her sabahın güneş doğumunda kilitlenirrim sana yine...
Üzerine karlar yağsada, ardından aylar geçsede; değişen ne sen, nede sevdam, değişen yanlızca mevsimler oldu nedense!!
Anılarla birlikte ismini her yutkunduğumda sizlar yüreğim ve her kahroluşumda bir burukluk belirir tarifesiz ta derinlerde...
Senin ardına küsüyor sanki zaman, gün geçmek bilmiyor... öyle garibimki anlatamam, sanki yüreğimi de söküp alıyorsun bedenimden her seferinde giderken sessizce...
Sessizliğime sebep hüzünüm ve birazda yüreğimi üşümesine sebep olan sensizliğim, demlenirsiniz büyük bir hızla sonsuza yine...
Sürekli hüzün içerisindeyim, dokunsalar ağlayacağım bile diyemiyorum, çünkü beni bıraktığın günden beri ben, hep dokunmadan ağıyorum...
Anılar düğümlenir hıçkırıkların ardından sözlerin cümlesine... hayret ederim her defasında, beni rahat bırakmayan hasretine...
Ve ben, gezindiğin her köşede, bana baktığın gözlerinin içindeki gizlediğin ’seni’ arar dururum çaresizce...
Bazen yoruluyorum seni özlemekten... sen ne kadar bana ait olan seni benden saklasanda, kalbim hep senin için çarpacak yada senisizlikten, sana hasret yine ’sende’ duracak...
Zaman ve mekan arası ben onca git gellere rağmen halen ve yine sendeyim... yeniden dizinde uyumak, sana hayran hayran bakıp öylesine sende kaybolmak istiyorum...
Nerde olursan ol, her sabah uyandığında seni çok ama çok sevdiğimi hatırla... her anımda seni düşüneceğimi, hep seni düşleyeceğimi, belkide gelmesende bile hep seni bekleyeceğimi sakın unutma...
Olurki bir gün, isyan eden ümitlerim intihar ederse ve ben üşenirsem seni hayal etmeye, bilki o zaman sonbaharı yaşamak zorunda kalırım temmuzun gözbebeğnde keyifsizce...
*evet, bende cok sey değişti sana vurulduğumdan beri... seni her andığımda sevdam yücelir gözümde bütün şiddetiyle... (devami var )
___
Şahinde Hülya Kahraman/4.2.2009