- 1002 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVENLERİN BOL OLSUN
Sen varya sen bana bir geldin ki gitmen artık çok zor..Belki sen geldiğine pişman olursun,gitmek istersin onu bilemem..Bana kalırsa geleni asla göndermem..
Eğer bana geldiyse mutlaka bir sebebi vardır...Her gelene kapımı asla açmam..
Açtığım kapıyı yüzüne de kapatmam..Benim kalbime girmek nasıl zor ise çıkmak
da zordur.
Öyle geldinmi hemen gitmek niye..Ne oldu?Niye eskisi gibi değilsin?Anladım ben seni...Senin aradığın şey daha başka..Sevgi aramıyorsun bence?Yoksa beğenmedin mi cemalimi?hımmm..Demekki senin için dış güzellik daha önemli..Yüreğim güzel olsa neye yarar değil mi?O kadar da çirkin de değilim yani..Aşağılık kompleksim de yok. Asla...Kendimle barışık birisiyim aslında...Çok severim,beğenirim kendimi..Başkasının
beni sevmesi veya beğenmesi hiç önemli değil..Elbette toplumda yaşayan insan hareketlerini dikkat eder...Elbette sevip,sevilmek ister..Ama kimseye zorlayamazsın ki..Bende seni zorlamak istemiyorum..Sen bilirsin..Gitmek istersen gidebilirsin.
Ama benim unutmam önemli olan..Unutacağım zamanla..Zaman nelere ilaç olmamış ki..
Bana da ilaç olur İnşallah...
Aslında büyük bir beklentim yoktu zaten..Sevgi istemiştim sadece..
Seni seviyorum demeni de beklemedim hiç...Gözünüzdeki ışıltı benim için önemliydi..
Hani insan sevildiğini bilince bir hoş olur ya..O duyguyu tatmaktı belki istediğim...
Ama olmadı..Beni ilk gördüğünde anladım geri çekildiğini..Sanki suratına bir ekşilik vurdu..Gözlerini ayırdın hemen benden..Oysa ne kadar hasrettim sevgiyle bakan gözlere..Olmadı..Demekki yanlış zamanda,yanlış kişiye vurulmuşum ben..
Biliyor musun çok utanıyorum kendimden..
Ben insanları dış görünüşüyle hiç değerlendirmedim..İç güzelliği benim için çok önemliydi...Yürek temizliğine bakardım hep..İki yüzlü olmadım hiç..İki yüzlü insanları da hiç sevmem..Açık konuşurum çekinmem kimseden..Ağzımdan çıkan her söze kefilimdir..Kimsenin arkasından konuşmam..Konuşursamda yüzüne konuşabileceğim
şeyleri konuşurum..Kendimi övmüyorum..Beni yanlış anlamayasın..Bu saatten sonra şuna inandım yalnız..Dürüst olmanın anlamı kalmamış..Biraz oyuncu olmak lazım diye düşünüyorum..Rolü de iyi canlandırmak gerekiyor..Ben bir türlü yapamadım rolümü..
En iyisi ben olduğum gibi kalayım..Kimseye de benzemeye çalışmıyorum zaten..
Seven sever,sevmeyen gitsin yoluna..Sevmek için sevilmek gerekmiyor değil mi..?
Sevgi dilencisi de değilim...Sevecek olan beni severse zaten sever..
Sevgiyle kal..Sevenlerin bol olsun...
sıdıka