- 705 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
BU NE PERHİZ, BU NE LAHANA TURŞUSU
Diyarbakır’da üç ay önce hırsızlık şüphesiyle, gözaltına alınan on dokuz yaşındaki bir şahsın; elindeki Laptop bilgisayarından elde edilen bilgiler bu gün basına açıklandı.
Bakın neler var…
TSK bağlı bazı birimlerin harekât planları…
İstanbul emniyet Müdürlüğüne ait Personel isim listesi…
Ve bazı terörle mücadele şubelerinin çalışmaları ortaya çıkmıştır…
Şahsın evinde yapılan aramalarda elde edilen DVD lerde aynı görüntüler elde edilmiş.
Elde edilen bu DVD’lerin bazılarını da Dağ kadrosunun başı olan Karayılana ulaştırdığı bildiriliyor.
AB Parlamentosunda yapılan “5. Kürt Konferansı” konuşmacıları arasında kimler var merak ediyor musunuz?
Leyla Zana, Ahmet Türk ve Diyarbakır Belediye Başkanı Osman Baydemir.
Zana “Sayın Başbakan’ın kurmuş oldukları TRT 6 da söylediği cümle, Kürt sorununun varlığının göstergesi niteliğindedir. AB bu girişimlere kanmamalıdır. Bir kanal açmakla Kürt sorunu çözülmüş olmaz. Dağdakilerin sosyal yaşama katılmasını, Öcalan’ın durumunu tartışmaya açmadıktan sonra bizim var olan pozisyonumuz değişmez.” Dedi.
Eee Zana başka isteğin var mı kızım?...
Dilimizi ifade edemiyoruz dediniz, size Kürt’çe TV de açıverdik. Hem de Anayasanın ilk dört değişmez dört maddesine rağmen. Şimdi buda yetmedi daha fazlasını istiyorsunuz. Dağdakilere sosyal yaşam diyorsunuz onları orada biz mi tutuyoruz. Onları Kandil’e ve kandil dışındaki kamplara biz mi gönderdik.
Türkiye’ye karşı, İran topraklarında kurulmuş 5 kamp var;
Sehidan Kampı, Kozareş Kampı, Danbant Kampı,Tures Kampı, kuran kampı.
Kuzey Irak’da ise Kandil de Kandil kampına bağlı sekiz kamp var. Bunlar;
Zeli, Dole koge, Şehit Ayhan, Şehit Harun, Kala Turka, Kani Cengi, Bele Kati, Batı Cephesi Kampları.
Kandil dışında ise;
Hakurki, Hınere, Lola, Metina, Avasın, Havtanin, Kelereş, Piran ve Mahmur Mülteci Kampları.
Bu kampları oralarda biz mi kurduk. Biz Türk milleti olarak kimsenin sosyal yaşamına karışmadık, Batıda sosyal yaşam için ne yapıldıysa doğuda da onu yaptık.
Öcalan’ın durumu diyorsunuz, Binlerce çoluk çocuk, Asker ve sivilin öldürme olaylarından ben mi sorumluyum yoksa omu. Bakıyorum bu gün Her şey unutulmuş Çocuk katili Apo Baş tacı edilirken, onlarla mücadele edenler bir Türk destanı olan Ergenekon adı altında yargılanmakta. Hem de hukuku hiçe sayarak.
Birde diyorsun ki AB deki işbirlikçilerinize Sakın ha bunlara kanmayın. Yapılan işler göz boyamadır.
Ne diyeyim ki zaten sen onlardan besleniyorsun. Her isteklerinizi onların sayesinde almadınız mı?
Bakın Ahmet Türk “Bu gün Filistin İsrail sorununu nasıl dünyayı, hepimizi ve vicdanlarımızı nasıl rahatsız ettiğini görüyoruz. Ama inanın ki Kürt sorunu bu gün Filistin ve İsrail sorunundan daha büyük, daha kapsamlıdır.” Dedi.
Yav Ahmet senin aklından zorun mu var? Önce git Türk Soyadını değiştir. Türk ismi senin soyadınla kirlenmesin bari. Köyleri ben mi bastım, baskına uğrayan köylerde ki masum insanları ben mi öldürdüm, yoksa başka gezegenden birileri gelerek onlar mı yaptı?...
Ağzından çıkan kelimeleri kulağın duysun be kardeşim. Sen Türkiye Cumhuriyeti’nin Millet Vekilisin. Sen Atatürk’ün kurduğu Ulus devletin temelini oluşturan TBMM’nin çatısı altındasın. Bir yemin ederek geldin buraya. Bari yaptığın yemine sadık kal. O çatı altında olmaktan maaş alıyorsunuz. O aldığınız parada tüyü bitmemiş yetimlerin hakkı var.
Ve Diyarbakır Belediye Başkanı Osman Baydemir ise; “Güney Doğu ve Doğu Anadolu’daki kamusal yatırımların çok düşük olduğunu ve bu payların büyük bir bölümünün de güvenlik ve savunma giderleri olduğunu öne sürerek, Batıya Fabrika ve yol, bize gelince de Jandarma karakol.” Dedi.
Hangi gelirden bahsediyorsun sen, bir kere sen bu devlete vergini düzgün veriyor musun, elektrik ve su parası ödüyor musun? Sen ödemediğin için, senin elektrik borçların bizim cebimizden çıkıyor. Batının fakiri Yeşil kart alamazken, senin bölgende her isteyen kişiye ve kişilere yeşil kart veriliyor. Devletin sağlık hizmetlerinden sınırsız faydalanıyorlar. “Çamur at izi kalsın” tavırlarına hiç gerek yok. Bana susma özgürlüğü var, sana da konuşma özgürlüğü. Benim ellerimi, fikirlerimi kelepçeleme, sana ise sonsuz her dalda serbestlik var. Bumu adalet.
Yazıklar olsun size, Ayıp bunlar, Terbiyesizlik ediyorsunuz. Aynı şeyleri biz çıkıp meydanlarda bağırsak adımız Kürtlere hakaret olur ve mahkemelerde yargılanırız…
Ama size karşı ses çıkmıyor?
Savcının biri çıkıp da, sen ne yapıyorsun deyip, sen Türk adaletinin önünde yargılamıyor?
Yuh olsun, onları susturanlara da.
Sayın Başbakan yaptırdığı anketlerde oy kaybını görünce Benim kanaatimce ABD ile anlaşarak hazırlanmış senaryolar ortaya atıldı. Sırf itibar kazanayım, Halkın gözünde iyi bir intiba bırakayım. Seçimlerde oyum artsın diye. Dünkü Davas da bu senaryonun bir parçasıydı. Sen oraya ölen çoluk, çocuk ve sivillerin haklarını savunmak için mi gittin; yoksa Ham as’ın sözcülüğünü yapmaya mı? Ham as dediğin seçilmişte olsa bence terörist bir gurup. Evet, masada resti çekip kalkmak güzel bir olay. Ama Ham as’ı savunarak değil.
Davas bitti. Ve nitekim başbakanın gelişi, Hava alanın da karşılama ve gazetelerde ki padişah söylemleri.
Bu olan bitenlerin arkasından Türkiye’ye gelecek olan ABD başkanı Obama’nın Özel Orta doğu temsilcisi, Davas da ki olay nedeniyle Türkiye ziyaretinden vazgeçtiğini açıkladı.
“Bu ne Perhiz, bu nasıl lahana turşusu.”
Bu da oyunun bir planıydı. Oynandı ve bitti.
Bundan böyle Erdoğan emeline kavuşmuş oldu.
Dur bakalım gelecek günler daha nelere hamile, hangi çocuk hangi zamanda nasıl doğacak.
Türkiye’de neler oluyor?...
Daha neler olacak!...
YORUMLAR
Kkesinlikle size katılıyorum. Tam da bir şovdu.Ve muradıına erdil. Önemli olan kapalı kapılar arkasında dönen dolaplar.
Telefon konuşmaları.Siyaset çirkef . Siyaset uğruna akan çocuk kanları basamak olarak kulanılıyor.Hamas'ta aslında şu anda çok memnun yapılan israil saldırısından ve akaıtılan sivil kanlardan. Barış istemiyor.Halkın öldürülmesi üzerine siyaset yapan dünyadaki tüm siyasileri kınıyorum.
Puan vermemize gerek yok. Nasıl olsa site yöneticileri seçiyor. Değerli arkadaşım sizi duyarlı sorgulayan yüreğinizden dolayı kutluyorum.
Tabii ki farklı görüşler olacaktır.Ancak, Türkün ve de Türkiye başbakanının değil de Peresin, İsrailin yanında hizalanmayı da düşünemeyiz elbette.Ya da o anlama gelebilecek tezviratta bulunmamak da bizim düşüncemize uygun.
İkide bir öne sürülen çuval hadisesi türü olaylar yaşanmaması için de, gerektiğinde çatışarak ülke için ölmeyi bilebilmek gerekli diyorum kendi adıma.Süleymaniye de teslim olurken de davos benzeri bir çıkış yapabilmeliydik.Bunu kim yapmalıydı, üzerinde biraz daha düşüneyim bakalım..!
Erolbasci kardeşim, o düşündüklerin senin görüşündür saygı duyarım. Benim düşüncemde bu...
Başbakan resmen filistin halkı yerine hamasın savunuculuğunu yaptı. Hamasa ve hamasın bakan ve milletvekillerine tek bir kelime bile söyletmedi. bu şovdan başka bir şey değildi oda tuttu. İleriki günlerde sonucunu farklı göreceğiz. sende buradasın bende. Saygılarımı sunuyorum.
Aslında olan bitenden hiç birimiz yeterince bilgi sahibi değiliz.Kamuoyu net verilerle buluşturulmuyor.Yani sen Davos ta ahkam kestiysen bu (İyi izleyin) tamamen şahsi insiyatiftir.Aksi takdirde konuşma faslı bittikten sonra Başbakan geniş çaplı basın açıklaması yapmalıydı.Basın açıklaması çok daha yararlı ve zihinlerde nezaketen kalırdı.Davos/şov......kapattım.
-Gelelim Zana/Baydemir/A.Türk vs... Ben de Türk soyadının iadesi talebinde bulunanlardanım bu soyadını haketmiyor o kişi.Zana fanatik ve Türk aleyhtarı bir zihniyet o na kürt savunucusu demiyorum.Kürtlerin savunulacak hiçbir şeyi yok.Batı dan çok daha müreffeh bir yaşamları var ...Yan gel yat Osman...
-Peki Karadeniz/Ege/Akdeniz çok mu daha müreffeh..?
-Peki Karadenizliler neden vatanlarına bu denli bağlı/sevdalılar ? daha bu gün spor merkezinde aylardır beraber olduğumuz Kdenizli dostlarımla konuşuyorduk yok biz vatanımıza asla yük olmak istemeyiz/onurlu insanlarız/vatan bizden neden sıkıntı yaşasın...gidecek başka yerimiz mi var ki diyorlar..
-Evet Diyarbakır'a yurt dışından da hibe yağıyor.Daha ne istiyorlar anlamakta zorlanıyorum.-Yerel seçimler yakın ve Baydemir yeniden aday /yeniden destekçiler alenen meydanlarda/dağlardan taaaaa...meclise kadar geldiler bundan büyük özgürlük mü olur..?
-Haaaa...G.Doğu da ki tüm yapılanmalar/araziler/arsalar/binalar artık o'nların şehirlerdeki kökenliler batıya göç ettikçe,kürt kardeşlerimiz şehirlere yerleştiler amenna.Yeter ki bu toprakların / bu milletin asla birbirinden ayrılmayacağını bilsinler.
-TOYNAK.......Süleymaniye de başlarına çuval geçirilen subaylarımızı taşımış yoruma yine içim parelendi.......
-Sahi biz neden sustuk.Hani ölüm bir kere yaşanırdı........
-Yazacak çokkk şey var sayın üstadım amma ben yoruldum.Kalemin daim olsun TAM PUAN
vay anasına yahu...bir allame bu hükümet...gittikçe de şaşakçıları artıyor...BOP...yok...Irakta bir milyon müslüman ölürken neredeydiler...Üstelik "ABD ordusunun Irakda muzaffer olması için dua ediyoruz"diyen bendim ...
Süleymaniye de Askerin başına çuval geçirildiğinde de böyle kükreseydiler ya...taraf tutmak başkadır gerçekler başkadır...neyse...
Hani diyorum acaba İsrailin fosfor bombalarıyla vucudu kıpkırmızı olmuş ekranlarda çığlıklarla çırpınan bebelere karşı diasporayla pazarlık mı etseydik.
"Biz bebelere üzülmicez söz size, siz de tasarıyı geçirmeyin, pliizz.." diye gülücüklerle yahudi lobilerine ricacı mı olaydık yine acaba..
ABD nin koltuğundaki Mısır bile ses çıkarmıyor, onun kadar ABD koltuğunu içimize sindiremiyor muyuz yani.Mısırın(hükümetinin elbette)bizden ne fazlalığı var da ABD İsrail ekseninde sınır kapılarını kapatabiliyor, biz ise kapıları zorlayıp yardım göndermeye çalışıyoruz.
Cık cık cık...
BOP projesi rafa kaldırıldıysa diyecek yok...Ama ABD planı açık ve net...haritalar çizilmiş bölge paylaşılmış...
Arap dünyası umursamazken biz Gazze için göklere çıktık...Müslüman kardeşlerimiz için üzüldük elbette.İsrailin yapmış olduğu vahşeti kim onaylayabilir...
İslam ülkesi olan MISIR sınır kapılarını niçin açmadı...Başbakan yakınıp durdu"bir kasa domates bile yollayamıyoruz" dedi...
Peres yada İsrail...Onların dünya için tehlike olduğu çok açık.Sayın Başbakanın söylemlerine de diyecek yok...O bir Başbakan...Ülkesinin ve Devletinin ali menfaatlerini savunmak ve kollamak zorundadır..Görevini yapmış olmal...Yoksa çıkıp benmi söyleyecektim o sözleri...vazifesi budur...
Ancak iki ay sonra ermeni soykırım yas tasarısı ABD kongresine gelince durum daha net anlaşılacaktır...
Artık Türkiye dünya devletleri ve özellikle diaspora karşısında yalnızlığa terkedilmiştir...
Haklı gerekçeler ve söylemler de vardırAncak söylediğim gibi davos fatihi falan değildir.Başbakan nereeyi fehtetmiştir ki ?
sevgi ve saygılar kardeşim...
ABD ya da israil çıkarlarına hizmet etmek için, "Siz adam öldürmeyi iyi bilirsiniz", "plajlarda çocukları nasıl bombaladığınızı biliyoruz" türü söylemler de mi kullanıldı yani diyorsunuz?
:)
Nasıl bir çıkar ki, dünyanın demek isteyip de yüzüne söyleyemediklerini canklı kameralar önünde söylüyor ve bu ABD ile anlaşmalı oluyor.
Bana komik ve maksatlı geliyor bu yaklaşım.
Haması terör örgütü ilan eden zaten o ABD ve AB. Bir yandan ABDnin Ab nin terör örgütü ilan ederken hakkı teslim ettiğini düşündürecek anlayışta olunacak, diğer yandan da, Haması destekler görünmenin ABD çıkarına olduğu düşünülecek. İlginç gerçekten de?
Hamas zaten Filistin direnişini bölmek için ABD İsrailce gözyumulan bir oluşumdu.Üstelik seçimlere girmesine de ne ABD be İsrail muhalafet ettiler.Hamas da batılı gözlemciler tarafından şüphe götürmeyecek şekilde demokratik olduğu belirlenen seçimle Gazze halkının temsilcisi oldu.Hamasa terör örgütü yaklaşımı , ABD İsrail kaynaklı emperyalist görüşe hizmet eden yaklaşım.
Diğer yandan kaldı ki Hamas terör örgütü diyelim.
Çoluk çocuk , kadın , bebek katliamını mazur mu gösterir bu durum?
Hamasa karşı Peresi aklama girişimlerini haklı mı gösterir bu durum?
Hamas müslüman diye mi acaba bu düşmanlık diyeceğim, hani müslümanın her türlüsüne allerjisi olanlar var ama, o da pek uymuyor bu duruma."Aman ha iktidar prim yapmasın, tek Peres haklı olsun" yaklaşımı diyeceğim, ona da dilim varmıyor.
Nedir sahi bu?