- 586 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anlamlaştı Kadın ile...
Dediler ki; Kadın olarak yaşamak daha anlamlı...
Bir erkek olarak düşündürmüştü beni... Haklılardı...
Bu yüzden kadınları herşeyimiz yapmıyormuyuz?
Onların dokunuşlarıyla, sesleriyle, tırnaklarıyla, kırmızı ince topuklu papuçlarının çıkardığı tıkırtılarıyla,saçlarıyla, kokularıyla, yürüyüşleriyle...
Kıskançlıklarıyla ve sahiplenme duygularıyla, bu sahiplenme duygusu ile birleşen mücadeleleriyle, parmak uçlarıyla tenimizde bıraktıkları neşteri kesikleriyle...
Bizlere bir gülümsemeyle;beş bin yıl yaşamış ve beş bin yıl daha yaşayacakmış hissi uyandıran kadınların anlamı; keşfedilmemiş bir bitki, çözümlenememiş bir denklem, kabul görmemiş bir uygarlık yada simyanın gizemini açıklamak kadar anlamlı...
Tüm bu kadınsı özelliklerle, kendilerindeki anlamları, erkeğe aktararak, erkeğide anlamlaştırması...
Ve sonrası dudaklarımın hiç çaba göstermesine gereksinim olmadan aktı;
işte bir erkek hayatta kurduğu bütün herşeyi, bu anlam üzerine kurdu...
BU;
Keşfedilmemiş bir bitkiyi keşfetmiş, çözümlenememiş bir denklemi çözmüş, simyanın gizemini açıklamış gibi bir histi...
Ve tenimde bir parmak ucunun bıraktığı neşteri kesiklerle gülümsedim...
Hissi mükemmel!..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.