bir garip HALLERİMİZ...
garip bakışlardı o gece....
yüreğin ağlamaya vurmuş sahilinde gözyaşları, bir çekiliyor bir geliyordu..burkulma öncesi haykıran yürekler vardı kimse kimseyi duymuyordu.
anılar kere çocukluğumuz -vasati kırk yabancılaşmayı anlatıyordu
bir garip hallerimize... garip hallerimiz vardı orda susanlar ,içten ağlayanlar birbirine çarpıp da birbirini görmeyenler ...karaları mı oynuyorduk yoksa herkesin gitmekten anladığı düğünlermiydi.... kuşakları bağladık alttan kaydı gözyaşları be can...
açık yara bir haldeyiz...
merhemlerin son kullanım tarihi geçmiş be can...
...............
her bakışın diğerine bıçak olup saplandığı o gece
herkes herkese müebbetti...
herkes herkese gitmekti...
herkes herkese yabancı...... be can....
suskunuz , kimimiz suçlu,kimimiz kırık ,kimimiz kızgın , yıpranmış, yıpratmış....
kimimiz şeytan -ateş biliyor kalp yakacak , ...
anlayacağın kardeş katli vaciptir ey tarih sen ne yazarsan yaz biz yazdık olanlarımızı.
herkes bir pay aldı hayırlısı ...
dedim ya herkes birbirine mapus
kim kimi ne zaman anlar bilinmez.....
neyse o bakışın cezası yok bilirim ayrı yerden gelir....
.. sonsuz bir masalda yaşıyorduk kimse şüphe etmesin...
gün olur biz de öleceğiz....
ocakikibindokuzceyhanömür...
YORUMLAR
Bir perde mi açıldı ya da kapandı ,bilinmez....Kim oynatıyor ki bu oyunu,kim...Yazarı "yüce makam" ise ...Halimden anlamaya çalıştım kendi kendime,bilemedim.Yüreğim yere atılmış,üzerinde de zıplanmış gibi hissetsem de...O gece ...Zaten oradaydım.Hiç ayrılmadım ,ayrılmayacağım.Ruhum ayrılmadı oradan.Üzerime çöken enkazı kaldırıp ulaşamadı bedenim ,gücü yetmedi...Kuşaklar bağlanacaktı,bağlatacaktım...feryat etti ruhum ,bedenim ulaşamadı.Gücü yetmedi...Ahiretten izliyor gibiydi ruhum o gece.....Ben yazmadım bu oyunu ,yazmak da istemedim,oynamak da...Mahşerin provasını yaptım o gece...
AYSEL tarafından 2/3/2009 3:59:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYSEL tarafından 2/3/2009 4:21:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
AYSEL tarafından 2/3/2009 5:10:52 PM zamanında düzenlenmiştir.