- 669 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRKLÜĞÜM ADINA GURUR DUYDUM
BİZE SÖZDE ARABULUCU DİYORLAR, BİZE ALKIŞ TUTUYORLAR. GERÇEKTEN İNANIYORUZ MU BU DÜŞÜNCELERE?..
İŞTE! BAŞBAKANIMIZIN YAPTIĞI HAKLI TEPKİNİN KARŞISINDA ŞİMON PEREZ’İN VERDİĞİ YANIT;’ TÜRKİYE BİZE SAYGILI OLMALI..’
TÜRKİYE HERKESE SAYGILI, HERKESE EŞİT MUAMELEDE BULUNMAYA ÇALIŞIYOR AMA BATI; DEĞİLMİ Kİ BİZ MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETİYİZ, GÜYA SÖZDE YAKIN GERÇEKTEYSE SİNSİCE ASIL TAVRINI KOYUYOR..
İSRAİL, HAMASI DESTEKLEDİĞİMİZİ SANIYOR..AKLIMA HEMEN ŞU SORU GELİYOR:
-AMERİKA BAŞTA OLMAK ÜZERE, İSRAİL VE BATI ÜLKELERİNİN ÇOĞUNLUĞU NİÇİN P.K.K.YI DESTEKLEYİP ONLARA KUCAK AÇIYOR ARTI SİLAH SATIŞINDA (BELKİ DE YARDIMINDA) BULUNUYOR. BUNUN YANINDA İSRAİL’İN GAZZE’DE Kİ MASUM ÇOCUKLARI VE MASUM HALKI GECE GÜNDÜZ BOMBARDIMANA TUTUYOR?.. SÖZDE HAMASI MI YOKEDİYOR, YOKSA EZELDEN BUGÜNE, BELKİDE EBEDE DEĞİN SÜRECEK OLAN MÜSLÜMAN TOPLULUĞUNU MU YOK EDİYOR?..
TÜRKİYE ; İSRAİL, AMERİKA VE TÜM DÜNYA ÜLKELERİNE HEP SAYGILI DAVRANDI AMA HER DEFASINDA DIŞLANDI..
SUÇUMUZ MÜSLÜMAN TÜRK CUMHURİYETİ OLMAK MI?..
MADEM Kİ DEĞERLER İNSANLIK ADINA DİN, DİL, IRK AYRIMI GÖZETMEKSİZİN EŞİT MUAMELE UYGULAMAKSA BU DÜŞMANLIK NİYE!!..
BAŞBAKANIMIZ DAVOS ZİRVESİNDE (ŞAHSİ KARARIM OLARAK) HAKLI TEPKİSİNİ DİLE GETİRMİŞTİR.
ŞİMON PEREZ’E 25DK. SÜRE VERİLDİĞİ HALDE BAŞBAKANIMIZI 12DK. İLE KISITLANDIRMIŞLARDIR. BU SÜREDE BAŞBAKANIMIZ TEVRAT’TA ’ ÖLDÜRMEYİN! ’ SÖZÜNÜ HATIRLATTIĞINDA İSE HEMEN LAF KALABALIĞI YAPIP MÜDAHALE ETMİŞLERDİR. TABİİ İŞLERİNE GELMİYOR.O SÖZLERE KULAKLARI SAĞIR, GÖZLERİ KÖR ÇÜNKÜ...
ADI POLİTİKA OLAN BU DÜNYA SİSTEMİNDE YIPRATILMAYA ÇALIŞILAN TOPLUMLAR HEP, SÖZDE GÜÇLÜLER KARŞISINDA EL-PENÇE DİVAN DURMAK ZORUNDA MIDIRLAR?..
HAYIR! TÜRKİYE GÜÇSÜZ DEĞİL!..
GEÇMİŞTE BOYNUMUZ EĞİK DURUP SESSİZ KALDIKTA NE OLDU?..
BİR ZAMANLAR NECMETTİN ERBAKAN; YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM KADDAFİ’NİN ÇADIRINDA ,ONUN AŞAĞILAYICI ALAYLARINA MAZHAR OLMUŞ,ÜSTELİK AYAĞINA KADAR GİTTİĞİ HALDE (NE HİKMETSE) , TÜRKİYE OLARAK ALNIMIZA BİR KARA LEKE SÜRÜP ARŞİVLERDE YERİNİ ALMIŞTIR.. O TABLOYU HATIRLADIKÇA TÜRK MİLLETİ OLARAK HALA UTANÇ DUYMAKTAYIM..
TÜRKİYE HER ZAMAN EN İYİ ARABULUCUDUR!..
TÜRKİYE KİMSEYE MUHTAÇ DEĞİLDİR!..
TÜRKİYE MADDİ-MANEVİ DEĞERLER BAKIMINDAN EN ÜSTÜN DEĞERLERE SAHİPTİR..
İSTER POLİTİKA İSTER SİYASET OLSUN TÜRKİYE’NİN DE BİR TAŞMA NOKTASI VARDIR ONU DA, BAŞBAKANIMIZ HAKLI TEPKİSİYLE DİLE GETİRMİŞTİR..
TÜRKİYE HAMASI DESTEKLEMİYOR.ONUN İÇİN DE GİTMEDİ DAVOS’A..
TÜRKİYE, YALNIZCA İNSANLIK ADINA İŞLENEN SUÇU DİLE GETİREREK ARABULUCULUK OLAN İNSANİ DEĞERLERİN GÖREVLERİNİ YERİNE GETİRMEYE ÇALIŞMIŞ AMA HAÇLI ZİHNİYET TARAFINDAN HAKSIZ TEPKİYE NEDEN OLMUŞTUR. ÇÜNKÜ İSRAİL’İN İÇİNDE BİRİKTİRDİĞİ, ASIRLARA SIĞMAZ KİN VE ÖFKE BATININ TAM DESTEĞİ İLE İSTENMEYEN BÖYLE SONUÇLAR DOĞURMUŞTUR..
ŞAHSIM OLARAK BEN ŞUNA İNANIYORUM Kİ, BU HAÇLI ZİHNİYET YERİNİ;
-MASUM İNSANLARI KATLETMEYELİM!..
-DÜNYA HEPİMİZE DE YETER!..
TOPLUMLARA ADALETLE, İNSANCA MUAMELE EDELİM ZİHNİYETİNİ BEYİNLERİMİZE KAZIMADIKÇA EBEDİ DEVAM EDECEKTİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM..
BİRÇOK TÜRK İNSANIMIZ BAŞBAKANIMIZI BU DAVRANIŞINDAN DOLAYI TENKİT ETSEDE BEN TAKDİR EDİYORUM..
UMARIM ŞİMON PEREZ DERSİNİ ALMIŞTIR...
SAYGILARIMLA..
YORUMLAR
komik yazı hemde çok
başbakan israile gitti:300 filistinli öldü
cumhurbaşkanı çine gitti:10.000 müslüman türk öldü
israilli plotlar bu dönemde konyada yetişti
ırakta:1.500.000 müslüman öldü
1.000.000 göç etti
600.000 kadın sokaklarda fahişelik yapıyo
one minut diyemedi
askerimin başına çuval geçti one munit yok keza ermeni meselesi ne yaptı ne yaptı söyleyeymmi:seçimlere filistni kullandı işini biliyo bu acıyı oya dönüştürdü..
bir de sayın yazar ben öğretmenim saygı duyacağınızı bildiğimden güzel bir bilgi vereyim size gurur kelimesi arapça aldanmaktan gelir...siz aldanmaya devam edin
bizde TÜRKLÜĞÜMÜZLE ONUR DUYMAYA DEVAM EDELİM SİZ ONURLA GURURU KARIŞTIRMIŞSINIZ SİZ gurur(aldanmak)devam edin...bize TÜRKLÜĞÜN ONURU YETER...SİZİN ÖVGÜNÜZ TÜRKLÜĞE DEĞİL Kİ BAŞBAKANA...
ŞEHİDE KELLE DİYENE
BARZANİYE DOSTUM DİYENE
KÖPEĞE SAYIN DİYENE
ANANIDA AL GİT LAN DİYENE
TÜRKÜM DİYEMEYENE
NEYSE ÖZETLE DURUM BU SİZ GERÇEKTEN BAŞBAKANLA GURUR(ALDANMAK) DUYUOSUNUZ İÇİ BOŞ BİR YAZI KALEMİNİZE ÜZÜLDÜM KALEM DOLU OLMALI BİRDE KİRLİ OLMAMALI.....
Bu nasıl gurur duymaktır anlamadım..
Siz TÜRK lüğünüz adına mı gurur duyuyorsunuz yoksa Başbakanın yaptığı gösteriyle mi?
2. söylediğim daha yerinde gibi geliyor bana..
Bu arada 11 askerimizin başına çuval geçirildiğinde aynı duruşu neden sergilemedi başbakan bunu hiç soruyormusunuz kendinize...
Neden aynı tavrı göstermedi seçim zamanı olmadığı için olabilir mi dersiniz..
Peki toprak satışları için ne düşünüyorsunuz, özellikle satılan kurumların kimlerin eline geçtiğine dikkat ediyormusunuz?
İşsizlik oranının ne kadar arttığına dikkat ediyormusunuz?
Asgari ücretten haberiniz var mı?
İMF ye ne kadar borçlandık biliyormusunuz?
Satılan KİTlerin paraları nereye gitti haberiniz var mı?
Bizim yok da!
Başbakanın oğlu neden çürük raporu aldı ve neden askerliğini yapmıyor yoksa o sizin gibi TÜRKlüğüyle gurur duymuyormu...
Başbakan oğluna gemicik alırken siz oğlunuza yada kızınıza bir kayık alabildiniz mi?
Ben alamadım da!
Bunlar saymakla bitmez yellownigar54..
Siz daha kendi TÜRK kimliğinizi koruyamamışsınız, kalkmış Başbakanın yaptıklarıyla ve TÜRK lüğünüz adına gurur duyduğunuzu söylüyorsunuz...
Adınızdan utanıyormusunuz sahi, diğer arkadaşlar sizi eleştirmiş bu konuda ama hiç ciddiye almamışsınız bile..
Madem Türklüğünüzle gurur duyuyorsunuz da kendi rumuzunuzu neden yarı ingiliz yarı türkçe koydunuz.Direnişin dediği gibi inandırıcı olmak çok zor,biz türkler dilimizdenmi utanır olduk.Nedir bu dilimizdeki yozlaşma.Sadece Nigar54 veya SarıNigar54 olsaydı olmazmıydı nedir bu özenti.Kişi önce kendine çeki düzen vermeli ondan sonrada yazdıklarına karşı tarafı inandırmalı,burası türk dili ve edebiyatını temsil eden bir yer.Yazınıza şimdilik yorum yapmıyorum önce isminizden o ingilizce kelimeyi kaldırmalısınız bence.Madem Türk ruhu taşıyorsunuz öyle değil mi? Hangi ingiliz kendi diline türkçe ismi ilave eder böyle bir isme rastladınız mı?Çünkü onlar kendi dillerine sahip çıkmasını iyi bilenlerden.
Saygılarımla
Bahar
kardesim ne guzel yazmissin makaleni. amerikan , avrupa ve siyonizm emperyalizmini yermissin yrmesinede, anlayamadigim; rumuzunuzun yari ingilizce yari turkce... ne bu tezatlik anlamis degilim. Turk ismi rumuzu tasimak o kadar mi yuzkizartici, utanc!
ben sizin ciddiyetinize nasil inanirim ki?
hem Turklikten bahsedecegim, hemde ingiliz ismi tasiyacagim (!)
kendi ozumuzden ne kadar utanir hale gelmisiz!!!
yazik!