- 1063 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Mesaj
Gayzer oldu Celali’yle, pınar oldu Cemali’ye; okyanustan Kemali’yle, ilmi irfan saçtı bize!.
Mesaj
Gerçekle yüzleşmek çok zaman acı geliyor insanoğluna.
Bu acı gelen gerçeklere sükûtu hayâl diyoruz biz!.
Bazen baba veya annesi; bazen eşi; bazen en yakın arkadaşı yüzünden sükûtu hayâle uğrayabiliyor insan!... Uzaklarından zaten böyle bir şey sözkonusu olmuyor!.
Ne var ki, bunlar sayılı dünya günleri, saniyelerle ilgili bir şey!. Sizi sükûtu hayâle uğratanlarla nihayet bu sayılı günler veya saniyelerle berabersiniz!..
Ömür biter ve herkes yoluna gider!.
Sizin düşünce sisteminizi, bakış açınızı paylaşmayanla artık o sonsuz hayatta beraber olmazsınız!. Tüm beraberliğiniz et-kemik beraberliğinden ibarettir!.. İster doğuran veya doğurtanınız, ister yatakdaşınız, ister karındaş veya arkadaşınız!.
Dünyadaki, bedensellik veya birimsellik kabulünden doğan çıkarcılığa dayalı iki yüzlülük, yalancılık, kandırmaca ya da kendini saydırmaca, hep son bulur boyut değiştirmeyle birlikte!. Parası veya organsal zevkleri için yaşayanların buna dayalı kandırmacaları ve ikiyüzlülükleri tümüyle hüsranla son bulur boyut değiştirme deminde!.
O günde ne parası fayda verir; ne malı mülkü, ne de yakınları!. Selim kalp de edinmeye vakit bulamadı ki para veya bilmem-ne(!) peşinde koşmaktan!.
Gong çaldı... Başı iki eli arasında kaldı!.
“Kırkından sonra zina yapanı tevbe-i nasuh etmedikçe Allah bağışlamaz” buyuruyor!.. Yalanı, ikiyüzlülüğü, kendini saydırmak, etraftan paye alıp hürmet görmek için evliyalık görüntüsü verenleri bağışlar mı ki?
Dostlarım...
Kendimizi aldatmayalım...
Biz bilgi paylaşıyoruz!.
Mürşid yok ortada ve bir mürşide bağlı nefis terbiyesi yapılmıyor!.. Herkes bu bilgileri kendine göre yorumlıyarak kendine bir yol çiziyor ve olabildiğince kötülüklerden uzak kalmaya çalışıyor!.
Mürşide bağlanmak, Yunus’un Taptuk’a bağlanışı gibi kimi zaman 40 yıla kadar varan nefis terbiyesini gerektiren bir iştir!. Mürşid yanında yatıp-kalkmadıkça, her dem onun terbiyesi altında nefsini terbiye etmedikçe; Muhammedî ahlâk ile ahlâklanmadıkça; vermek ve paylaşmak için insanların içine girmek her demlik fiilin haline gelmedikçe velâyet yolu açılmaz!.
Tasavvuf bilgisi edinmekle, evliya olunmaz!.
Jiletle traş olunur; jiletle intihar edilir!.
İnternetle tasavvuf bilgisi edinilip Kur’ân sırlarına erme yoluna girilir; internetle bedenselliğe dönük yaşam arkadaşı bulunur!.
Kendinizi aldatmayın!. Boyut değiştirme günü gelmeden boyut değiştirmiş gibi gerçekleri idrak edin ki; telafisi mümkün olmayan sükûtu hayâle uğramıyasınız!...
O demde ne paranız fayda eder ne de bedensellikten doğan yakınlıklarınız!... Ne sizi evliya sanıp karşınızda elpençe divan duran dostlarınız!.. Lûtfen iyi idrak edin!.
Dostlarım...
Vahdet ve vahdete dayalı olarak anlatılan tüm veriler kesin gerçek olmasına rağmen, nefis terbiyesinden geçmeyen kişiler için bu bilgiler deccallaşma(!) aşısı olabilir!. 18 veya 58’inde farketmez, nefs terbiyesi görmemiş kişiler, “ALLAH” ve SİSTEMİNİ kavrıyamadıkları için; tanrı kavramından kurtulma bilgisiyle birlikte bedenselliğin ve firavunluğun göbeğine düşüp, tasavvuf bilgileriyle kendilerini avutmalarına karşın, deccallaşmanın zirvesini yaşayabilirler.
Allah için yaşayan bedensel çıkarlarını düşünmez!.
Ama mukallit de bunu anlıyamaz!.
Ancak “insan” Allah için yaratılmıştır!.
İnsan akıllıdır; Allah için yaşar!.
Mukallit zekidir; bedensel zevk ve çıkarları için yaşar!.
Zeki mukallit akıllıyı değerlendiremez; çünkü herkesi en fazla kendisi gibi bilir!.
Akılsız zeki, kısa vadeli düşünür ve dünya zevkleri veya çıkarları neyi gerektiriyorsa onun için yaşar!. İstediği ya saygı görüp pohpohlanmaktır; ya cinselliktir; ya da para!. Herkesi de kendi gibi sanır!.
Akıllı ise, sonsuzluğu/nu bilir ve Allah için yaşar!...
Birinci için amaç olanlar, ikinci için belki araçtır; belki de o bile değil!.
Kendisinin akıllı olduğunu düşünenler Allah için Rasulullah aynasına bir baksınlar!.. Aynada sakal bıyık değil, amaç arasınlar!... Ne kadar paylaşımları var Rasulullah ile!.. O, ne için yaşadı, kendileri ne için yaşıyorlar?... Fırsat buldukları anda oyun eğlenceye veya cinsidiğerle sohpete koşarak zamanını değerlendirenlerle Rasulullah uğraşısının ne kadar uyumu var?..
Delikanlıdır; kanı dellenir, androjeni başına vurur; arar...
Delikanlıdır; kanı dellenir, östrojeni başına vurur; arar...
Andropoza girer; kişiliği dellenir; kendini ispata çalışır tükenmedim diye; viagraya, yohimbeye sarılır; arar...
Bu arada vicdanını tatmin için de tasavvufta teselli arar!.
Ne bulur?. Hüsran!. Er veya geç!.
Dostlarım...
Gelin gerçekleri görelim... Bu dünya fâni, idrâk edelim!. Dostu, deccalden ayırdedelim!.
Kurabiyeleri bir yana koyup, Allah için dostluklar edinelim!.
Şeytan ameli olan birbirimizi eleştirmeyi bir yana koyup; kendimizi yetiştirmeyi, eleştirmeyi, düzeltmeyi amaç edinelim!.
Dostlarım...
Allah sistem ve düzenini yaratmış ve Rasulleri aracılığıyla bize bu sistem ve düzeni tebliğ etmiştir... OKUyabilenler okumuş; OKUyamıyanlara bildirilip OKUyamasalar bile iman ederek gerekenleri yapmak suretiyle kendilerini kurtarmaları teklif edilmiştir.
Bu sistemden dolayıdır ki...
Benim yeyip-içtiğim senin karnını doyurmaz!...
Benim içtiğim ilaç sana şifa olmaz!..
Benim yaptığım zikir veya dua veya ibadetlerin sana bir katkısı olmaz!... Herkes kendisi için gerekenleri yapmak ve karşılığını edinmek zorundadır!. Yapmadığın çalışmanın getirisini kimse sana bağışlıyamaz!.
Zikri yapmıyorsan, beyninde gerekli açılım olmayacaktır; kimi tanımış olursan ol!... Kurân’daki korunma âyetlerini günde yüz defa okumuyorsan, göremediğin varlıklardan korunamıyacaksın; kimi tanırsan tanı!... DUA ve ZİKİR kitabında naklettiğim Allah Rasulünün Mir’âca çıkarken okuduğu duayı günde sabah-akşam 21’er kere okumuyorsan, farkında olmadan etki altına girebilirsin büyük ihtimal ile!.. Çünkü gerekli korunma alanını oluşturmuyor beynin; böylece zikirle daha yüksek kapasiteye ulaşan; alıcılığı daha da artan beyninle, göremediğin varlıklara daha açık hâle geliyorsun!. Onların yönlendirmesilye Allah’tan uzaklaşıp deccallaşabilirsin!.
Dostlarım...
Yemin ederim ki...
Bütün bunları yalnızca sizin iyiliğiniz için yazıyorum; kimseyi kınamak, eleştirmek, hor görmek değildir amacım!. Bildiğim gerçekler bunlardır.. Allah şahittir ki... Yarın bu yazdıklarımın sonuçları karşınıza gelecek; sonra da sizlere, “UYARILMADINIZ MI?” denecektir!.
Ya ilmimizin gereğini bilfiîl yaşayalım Allah Rasulünün bildirdiği yolda yürüyerek...
Ya da sükûtu hayallere hazırlıyalım kendimizi, yalnız kalacağımız günlerde!.
Allah bu satırların idrakını ve hazmını ihsan buyursun!.
12.02.1999
Manhattan – NY
www.ahmedhulisi.org
YORUMLAR
Gayzer oldu Celali’yle, pınar oldu Cemali’ye; okyanustan Kemali’yle, ilmi irfan saçtı bize!.
Allah bu satırların idrakını ve hazmını ihsan buyursun!.AMİNNN
ALLAH sizden razı olsun bu insan öyle bir gerçek ilim dostudur ki ne mutlu o nu anlayabilene ve şükürler olsun anlama idrakını verene...
çok değerli bir paylaşımdı çok özeldi
hayırlı günler
teşekkürler
sayın yazar
yararlı güzel bir paylaşımdı ...ahmet hulusi 'nin" insan ve sırları " kitabı beni çok etkilemişti...bilimsel bakış açısıyla dinin açıklanması..insanlara yararlı olma çabaları..
insanlığa samimi niyetlerle karşılıksız hizmet eden herkesten allah razı olsun..
kutluyorum gönülden..
sevgim saygım selamlarımla...