- 694 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
TİKSİNÇ ÖYKÜLER / Zaman dur.
1. Görüşme
Sadece durakta bekliyordum.. Oysa yarın evleniyordum, mutlu bir hayata adım atacaktım.. Sadece durakta bekliyordum.. Bir kadın daha ne isterdi ki. Sevdiğim adamla evleniyordum. Herşey yolundaydı.. Sadece bekliyordum. Yarını düşlüyordum.. Duraktaydım..
O gülüşü vıcık vıcık olan adam yanıma yaklaştı, bana saati sordu, cevap vermedim. Belki cevap verseydim... Şehrin arka caddelerinden birindeydim, soğuk bir sonbahar akşamına rastlar bu olay. Caddede kimsecikler yoktu, otoyolun karşı tarafında bir transseksüel müşteri bekliyordu, rahatsız oldum, ama sadece durakta bekliyordum. O da yaşamalıydı.. Ben durakta bekliyordum.. Suçum buydu... Birazdan durağın önünde beyaz bir araba durdu camları içim gibi kapkara olan. Otuzdört plaka, sadece bunları hatırlıyorum. Kapı açıldı, içinde şoförle beraber üç kişi vardı. Ön koltukta oturan seslendi. Gülüşü vıcık vıcık olan adam ona doğru yaklaştı, yine vıcık vıcık bişeyler konuştular, ben sadece durakta bekliyordum.. Sonra bana doğru baktı adam. İçim buz kesti. Başımı çevirdim. Gitse miydim, koşsa mıydım o an, değişir miydi, zaman geriye gelir miydi, ben durakta otobüs bekliyordum. Yüksek sesle ’ Tamam ’ dedi vıcık vıcık. Onlara bakmıyordum ama gözucuyla görüyordum, arka koltuktaki adam arabadan indi.. Bana doğru geldiklerini gördüğümde kaçmak için çok geçti. Çığlık çığlığa bağırmak işe yaramadı. Karşı kaldırımdaki transseksüel de bana acıyarak bakmaktan başka bişey yapmadı.. Oysa ben o odaya gitmek istemiyordum.. Onların bana dokunmasını istemiyordum.. Ben sadece otobüs bekliyordum.. Yarın evlenecektim ve mutlu olacaktım...
YORUMLAR
beklemiycen...bu ülkede beklemiycen !..durağa vardığında bineceğin araç yoksa diğer durağa devam edeceksin.
anamızın üzerinde yabancı bir adam görsek,''yok canım ,babamdır o,yanlış görmüşümdür ''diyebilecek kadar duyarsız yada vurdum duylazların arasında yaşıyorsak ,biz kadınlar beklemiycezzzzz!....
polis kılığına giripde, lokantada yemek yerken onca kişinin arasından sürüklenerek götürülüp tecavüz edilen hemcinsim aklıma geldi.
biz kadınlar;durakda bekle/me,lokantada yemek ye/me,herhangi bir işde çalış/ma,arada bir canımız sıkıldığında çıkıp şöyle bir dolaş/ma,ne olur ne olmaz deyip ,çantana ,bi sustalı bıçak atıp namusumuzu koru/ma (yakandığında derdini polislere anlat/amama) v.s gibi bir lüksümüz yok.
NEDEN?
ÇÜNKÜ;sex objesiyiz,saçımız uzun,aklımız kısa,biz kadınız,sadece çocuk doğururuz,yemek yaparız,çamaşır yıkar,temizlik yaparız.
NEDEN?
ÇÜNKÜ; yolda rahatca yürümeyi,sakalını sıvazlayıp,bıyığını burmayı,ayakkabısının arkasına basıp,tesbih sallamayı,karşısından gelen bir kadın gördüğünde bacak arasını kaşımayı,laf olsun diye saatine bakıp da sizin saatiniz kaç acaba deyip (sizin tabiriniz ile) vıcık vıcık gülmeyi adamlıkdan sayan ama adam gibi adam olmanın ne demek olduğunu bilmeyen adam müsfettelerini doğurup büyütüyoruz.
ADAM gibi ADAM ları tenzih ederim.
saygılar,sevgilerimle kalın