- 1726 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
AHMET SARGIN
AHMET SARGIN
Ahmet Sargın’ı dört yıl önce Kars’ta tanıdım. 5 Mayıs 2005’te Karslı Murat Çobanoğlu Âşıklar Bayramı’nda Yozgat’tan gelen seçkin şairler arasında idi.
Ozanlar içinde Yozgatlı şairler; duruşları, efendilikleri ile dikkatimi çekmişlerdi. İlk kez yanlarına giderek konuştuğum grup yine onlardı. Birbirimize telefon numaralarımızıverdik, internet adreslerimiz üzerinden haberleştik. Kısaca yaptıkları güzel çalışmaları takip ettik.
Salim Gülbahçe, Durali Doğan, Hacı Yiğit Sancakî ve Ahmet Sargın gerçekten Yozgat’ı en iyi şekilde temsil etmiş, herkesin takdirini kazanmış mümtaz şahsiyetlerdir. Onları tanımış olmaktan gurur duyuyorum. Zaten Yozgat denilince aklıma önce bu değerli isimler geliyor; arkasından Saat Kulesi, Çapanoğlu Camii bir de testi kebabı, arabaşı, düğürcük çorbası gibi yöresel yemekleri…
Bu değerli ozanlar içinde Ahmet Sargın’ı tanıdıkça, yaptığı güzel ve faydalı çalışmaları gördükçe hep sevindim; mutlu oldum. Son günlerde duyduğum bir haber beni daha çok sevindirdi. Yozgat Belediye Başkanımız Yusuf Başer; Ahmet Sargın’ı baş danışman olarak düşünüyormuş. Bu karar çok doğru bir karardır. Sargın; Türkiye sevdalısıdır, Yozgat âşığıdır. Yozgatlı dostlarıma gıpta ediyorum.
Onun gibi değerli insanlar kolay kolay yetişmiyor. Ülkemizin Ahmet Sargınlara ihtiyacı çoktur. Üzerine aldığı her görevi lâyıkıyla yapan değerli bir kişidir. Eğitimcidir, gazetecidir, hepsinden önde geleni ozandır. Hem de gerçek bir ozan... İnsan sevgisi ve hizmet aşkı ile yoğrulmuştur. Böyle bir yürek, yurt için atıyor. Ne mutlu bizlere...
Değerli dostum ve meslektaşım Ahmet Sargın’ı yürekten kutluyorum ve yolun açık olsun AHMET SARGIN diyorum.
ÇUKUROVA HALK OZANLARI KÜLTÜR VE ARAŞTIRMA DERNEĞİ
YÖNETİM KURULU ADINA BAŞKAN HARİKA UFUK
YORUMLAR
Hem Yazının sahibi Harika Hanıma
Hemde yorum yazan Degerli Şair dostum
Durdu Şahin Hocama selam ve saygılarımı sunuyorum.
Yüregi güzelliklerle dolu insanlar var olun..
Sizlerin sayesinde biz varız.....
Sizin gibi güçlü kalemleri ancak ayakta alkışlarız...
Selam ve saygılarımla.....
Bu ifadeler sizin Ruh güzelliğinizi ortaya koyuyor
Alkışlamaktan başka ne diyebilirim ki ?
Ayakta alkışlıyorum BAŞARILARINIZI...
ÇUKUROVA HALK OZANLARI KÜLTÜR VE ARAŞTIRMA DERNEĞİ
YÖNETİM KURULU BAŞKANI HARİKA UFUK.....
..........................................................
Harika UFUK Hanımefendinin şahsıma yazmış olduğu bu güzel duygular beni
Son derece mutlu etmiştir. (Layık olmadığım halde)
İnşallah bu güzel övgülere layık insanlar oluruz...
Değerli Şair- Ozan Kardeşim..Güzel temennilerin için teşekkür ediyorum.
Yozgat tan sevgi dolusu selam ve saygilarimi yolluyorum.
Sizin giibi dostlarimizı arkamizda görmek bize çalişma azmi kazandiriyor.
Var olun.... Saygılarımla..
Ahmet Sargın Bey, Yozgat'ın medar-ı iftiharıdır.
Ömrünü ve gönlünü vatana, millete,sanata, edebiyata, hizmete adamış bir gönül eridir.
Yaşayan bir alperendir.
Hakka da, halka'da en samimi bi rşekilde bağlıdır.
Şiiri şiir gibi, yazısı yazı gibi, sözü söz gibidir.
Bu yazı vesilesiyle kendisini bir kere daha tebrik ediyorum.