- 364 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bildik mevzu mu ?
Siyaset dışı yazımızdan sonra tekrar kaldığımız yerden devam edelim konularımıza. Hüseyin ağabey şimdi bana gene sitem edecek ama ne yapayım? Bu benim tarzım. Ağabey boşver gittiği yere kadar gitsin. Su akar yolunu bulur nasıl olsa.
İnşallah bizim kıraathane ye gelir, bir bardak çayını içeriz. Ellerinden öperim. Kızma bana zira senin soyadın bizde sirayet etmiş elden ne gelir ?
İçinde olduğumuz sürecin bizi bazen farklı mecralara götürdüğü bir gerçek . Ve düşünce ufuklarında sürekli şimşekler çakıyor insanın her yeni günde.
Biliyorum Ergenekon muhabbeti sıktı ama her yeni gün yeni bilgiler çıkıyor ortaya. Ya da biz yeni bir şeyler öğreniyoruz. Ve malum bizim paylaşım platformumuz burası. Size anlatacağız. Paylaşacağız. Birlikte güzel bir ülke inşa edebilmek adına hepsi. Birileri elini taşın altına sokmalı yani.
Ergenekon meselesinde altı çizilesi bir ülkeydi Almanya. Daha önce Denizfeneri davasındaki ilginç müdahele biçimiyle hep şüpheyle baktım bu ülkeye.( Germany and Turkey 13/10/2008 haber50’ de yazmıştım ) Bir dış ülkenin savcıları neredeyse ülkemizde iktidar partisini yıkacaktı. Düşünün nasıl bir güç vardı o olayların içinde ?
Almanya hep ilgimizi çekti. Mesela Hitler ; çok ilginç bir kişilik. Binlerce Yahudiyi fırınlarda yaktığı anlatılan, gaz odalarında boğduğu söylenen sadist bir adam. Peki o gaz odalarının gazlarını bir Yahudi firmadan aldığını acaba kaç kişi biliyor ? Peki Hitlerin Nazi partisini dünyanın önde gelen firmalarından General Motors desteklemiş olunca burada kim kimi yakmış sizce ? Kim kimi ne için yakmış ve desteklemiş dostlar?
Hadi bunu geçtik şimdilik. Biz bazı kanı kaynayan milliyetçi kardeşlerimize bir iki çift laf edelim satır arasında. Anlatalım ki anlaşılsın bu Ergenekon un bizim meşhur Ergenekon destanıyla bir ilgisinin olmadığı.
Vallahi hala ayırt edemeyenler var. Zira Facebook gibi sanal ama etkili ortamlarda vatan sevgisi dolu gençler neyi ne adına desteklediklerini bilmiyorlar ve bu çok üzücü bir durum. Sırf isim benzerliği yüzünden kökleri Şamanizmle alakalı bir örgütü desteklemek milliyetçi bir insana yakışmaz değil mi? Yok işin özünü bilmiyorlarsa bu daha büyük ayıptır ki cahilden dava adamı olmaz.
‘Devletin üvey evlatları’ isimli bir makalemde iyi niyetli vatan evlatlarının farkında olmadan yasadışı oluşumlarda kullanıldığını anlatmıştım. Elbette çoğu vatanını , dinini ve halkını seven kişilerdi. Belki şu an süren Ergenekon davasında suçsuz kişilerde ceza alacak bilmiyorum. ABD nin müdahalesi olabilir bu davaya bir şekilde. Yani gözden çıkardığı kişileri Ergenekoncu diye yaftalayabilir ABD. Stratejik ortağı Saddamı ı astığı gibi yani. Son kullanma tarihi geçeni kimse istemez malum.
Ama bu tüm sanıkları aklamaz. Asker kökenli olmaları ve devlete hizmet etmiş olmaları bir şey ifade etmez. Zira hizmet etmiş olmaları kimseye suç işleme hakkı vermez. Suç işleyen makamı ne olursa olsun hesap vermelidir. Ayrıca zaten hizmet etmek onların görevleri. Extra işleri değil. Bir polisin terör eyleminde silah kullanmasıyla övünmesi ne kadar komik olursa, oradaki paşaların hizmet iddiası da o kadar komik kalır. Çünkü bu halk seni hizmet için oraya getirmiş zaten. Edeceksin. Ama ihanet etmeyeceksin. Ettiysen cezanı çekeceksin.
Ha devlet varlığını sürdürmek için gene rutin dışına çıkacaktır elbette. Bu varlığının garantisidir. Ama kendi sokaklarında kan akıtıp, kendi insanını gaza getiren ve sonra da kendi askeriyle ortamı dizginleyen bir anlayışa tepkimiz. Ben 12 eylül senesinde doğdum ve hala babamın anlattıkları kulağımda. Biz çocuklarımıza bunları anlatmayalım artık. Geçtik..
Nazizmin köklerinde pagan yani çok tanrılı bir inanç vardı. Ve bu fikirdeki bir örgüt perde gerisinde Hitler i kullanarak Almanya yı eski pagan inançlarına ulaştırmayı düşünmüştü.Bu yüzden hristiyanlık dahil Darvinizm destekli bir sistemle Almanya da sistemli bir şekilde yükseldi bu akım. Çok kişi öldü, sakat kaldı.
Almanya da Hitler e bu fikirleri aşılayan kişilerden biri 1930 lu yıllarda 15 yıl kadar ülkemizde kalmıştı. Ve anladığınız üzere bu 15 yıl boyunca boş durmamıştı.
Türk lerin İslam dan önce Şamanizmle içli dışlı olduklarını pek çoğumuz bilir. Bu kişi ve arkasındaki güçler bizleri tekrar eski inançlarımıza götürmek için bir sistem oluşturmuş olabilir mi? Almanya da hitleri asıl dinine götürmeyi düşünen fikir babaları, ülkemizdeki 15 yıl boyunca Ergenekon un alt yapısını oluşturmuş olabilir mi?
Evet olabilir. Zira Veli KÜÇÜK hemen hemen her toplantıda şamanşizmle ilgili bilgiler verirmiş örgüt üyelerine. Anlayacağınız öyle basit bir derin devlet yapılanması falan değil bu durum. Hatta Veli KÜÇÜK ün dostlarından Doğu SİLAHÇIOĞLU da bir çok ortamda Arapların bizi zorla Müslüman yaptıklarından bahsedermiş.Ve asıl inanç sistemimizin Şamanizm olduğunu ima eden açıklamalar yaparmış..
Tabiî ki 1950 li yıllarda Nato üyesi olmamızla birlikte iyice şekli değişmiş bir yapıya dönüştü bu Ergenekon ya da gladyo. Resmi ideolojisi belli olmayan ve kendi fikrine ters gelen her fikri yıkan , öldüren bir anarşi yuvasına dönüştü.
Sonuç olarak olaya kesinlikle tek taraflı bakamayacağımız bir şekle dönüştü. Safları belli olmayan bir hal aldı. Masumların ve hainlerin birbirine karıştığı bir hal aldı.
Ekranda sürekli hedef gösteren bir Tuncay GÜNEY ekseninde bakılamayacak kadar büyük bir olaydır Ergenekon.
Deniz BAYKAL ın muhalefetiyle kapatılamayacak kadar büyük bir olaydır.
Emekli askerlerin susma haklarını kullanması ya da emekli askerlerin intihar süsüyle susturulmasıyla da önüne geçilecek bir mesele değildir Ergenekon.
Evet biz bu satırları yazarken emekli bir istihbarat görevlisi intihar etti. Etimi acaba?
Not: Bazı bölümlerde Aydoğan VATANDAŞ ın ‘ apokrifal ’ isimli eserine müracat edilmiştir.
Not2: Yazı acele yazıldı bu yüzden biraz karışık oldu ama idare edin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.