- 9099 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BU GECE RÜYAMDA SENİ GÖRDÜM
Bu gece rüyamda seni gördüm aşkım...Baş ucuma gelmiş saçlarımı okşuyordun..
O kadar heyacanlandım ki sanki kalbim duracaktı..Seslendim ama sen beni duymadın..
Öyle güzel bakıyordun ki içim gidiyordu resmen..Elini tutuyorum sımsıcaktı...Gitmek istiyordun..Elini tutuyorum ve bırakmıyorum...Sen ise elini çekip gidiyorsun..Ben ise
arkandan üzgün üzgün bakıyorum...Ağlıyorum...Uyandığımda da ağlıyordum inan...
Rüyalar tersine çıkar derler ya...Uyurken yanıma gelmeyeceksin o zaman..
Çünkü;
Biz hiç ayrılmayacağız yakışıklım..Elimi bırakmayacaksın yani..
Sen beni bırakıp gitmeyeceksin değil mi..?
Eeeee ben de ağlamayıp güleceğim demekki...Hayatımızdaki olumsuzluklar da tersine oluverse keşke...Bir anda her şey olumluya dönüverse...Üzüntülerimiz olmasa..
Her zaman gülsek..Dudaklarımızdan tebessüm eksilmese...
Öyle değil mi canikom...Ne dersin?
-Aşkım
-Bitanem
-Canımın içi...Nerelerdesin..?Özledim seni...
Rüyamda bile seninleyim bak...Her an yanımdasın yani...Demek ki seninle yatıyor seninle kalkıyorum...Dakika dakika seni yaşıyorum...Hangi hülya ile yatarsan o rüya ile kalkarsın derler ya...Anla işte benim hülyalarımı ve rüyalarımı süsleyenin kim olduğunu.
-Anladın mı aşkım?..
Hafifçe esen rüzgarda saklıyım ben..İstersen kafanı çevir bak...
Gölgendeyim..Gölgenin olmadığı yerde gözlerini kapat.. İçindeyim...
Sen farketmesen de ben hep seninleyim..
Sen benim bu dünyadaki tek hazinemsin ..
Allah beni sensiz bırakmasın aşkım..