- 1094 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
alt tarafı...
Bu gün dokunmayın olur mu…ne sözüme ne özüme….tapan mallar gibi hissediyorum bu gün kendimi…dağılmış…özürlü….sanki hayatı nadasa bıraktım bu aralar….yoksa yanılıyor muyum…hayat mı beni çekti nadasa…her neyse…iki şekilde de için de değilim bugünlerde hayatın….sebep benim…biliyorum…herkese nasihatlar dağıtan ben… olumsuzluklarını gülüşlere kurban veren ben…bu aralar azmış yaralarım… dağınığım..darmadağın…toplamaya bile çalışmadığım bir salmışlık… gözlerimde ağır tortular..yitirdiklerim sınır ihlalinde bugün…özlemişlikler ayyuka çıktı…renkleri anımsamıyorum sanki…her şey siyah-beyaz ...
Karşımda...
Saçaklı bir zaman işte.saçaklı dediysem her tarafından bişiler sarkmakta…ucu bucağı toplanmamış…oysa…içimde uçmaya hazırdı kuşlar…neden hala orda dururlar….ben saldım ki onları…her şeyin ucunu bıraktığım, her tarafı dağıttığım gibi…bir tek aklımda kalan….
Eyyy sen...
Uçurum gözlü yarrr….hangi yana düştün..ne sesin gelmekte…ne kokun var….sancılı bir zamanı okşamakta yüreğim…alt tarafı sen yoksun…döşündeki uyku,avcundaki sıcaklık…
Yarınlara dair sıkı pazarlıkların yok alt tarafı….ne ki…sen yoksun işte…
Hani derler yaa.sakata getirdi bu aralar beni hayat…dört nala tutkular ucunu yakalayamadığım zamanlarda..şakaklarımda bir zonklama..özlenmişlikler gelince aklıma…
Akşama göz kırparken zaman…
Eyyy.sen….
akşam gözlü yarrr.senden arta kalan ne var…gittin de ne oldu…alt tarafı kıyılarda bıraktın beni…hayat attı beni sırtından…bir de elinin tersi ile şamarladı ..hepsi bu..sen yoksun bir de alt tarafı…gözlerin yok gemiler yüzdürdüğüm mavilerinde… saçlarında getirdiğin rüzgarlar birde..dudaklarında gelen bahar…teninde duyumsadığım azgın sular bir de…hani sen kaldığında ter içinde…ne ki işte…alt tarafı sen yoksun….
Kaçak bir zaman öncesi yanım…şaşkınım…neden bana yasak pembe,beyaz,kırmızı… içimde bozgunların yangısı…neden sabahlara değmez gözlerim…nerde…nerde benim gökkuşağı renklerim…saldırıda yine içimdeki aç kurtlar…alın..bıraktım beni size…nasılsa içimi sarıvermiş balçıklar…gece salına salına beni izlemekte…gecenin ortasında korkular gezinmekte…ve aydınlık boşadı beni tek celsede…
Eyyy sen…
gece gözlü yarrr…şarkılarımı bitirdin de ne oldu…günlerime dokundun da ne oldu…alt tarafı nadasa bıraktım sevdalarımı…alt tarafı topukladı uykular…kasıklarımda bir sancı alt tarafı…bir de gamzelerim terk etti yanaklarımı…gittin de ne oldu…alt tarafı sen yoksun…seni özlemek yok..senli düşler kurmak yok…gülmek yok alt tarafı….
Bu altların bir üstü de var elbet…her ne kadar bu aralar ben göremesem de….güneş aynı yerden doğuyor…hiç ihmal etmiyor beni selamlamayı…
elbette azalacak bende ki sen…
ben de vereceğim bir gün güneşe borcum olan selamı…
28/05/2008-sevgi KAYA
YORUMLAR
gece gözlülerden uzak durmak lazım belkide..........
"güneş aynı yerden doğuyor…"aynı yerden de batıyor; yazık...en çok da bu koyuyor...