- 1013 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YÜREK,DENİZ DEĞİL Kİ ÖFKESİNİ KAYALARDAN ALSIN...
Hepimizin hayatında içimiz yanarak anlatacağımız bir sürü şey vardır..Bazen
anlatmaya çekindiğimiz şeylerde olabilir..Hele sebep yürek olunca hiç anlatamayız..
Çok büyük hatalar yapmamıza sebep olan organlarımızdan biridir yürek..Hata yapınca yüreğimizin sızısı büyük olur...
Yürek,deniz değil ki öfkesini kayalardan alsın...İnsan bazen sinirlenince öfkesini aldırmak için birilerine sataşır...Çocuğunuz varsa çocuklara,eşinize veya iş yerinde herhangi birine sataşırsınız...Yani içinizi boşaltmanız lazım...Birileriyle konuşup dertleşmek ister insan..Bu zamanda insanı anlayabilecek iyi bir dost bulmak da zor...Bugün dost bildiğiniz iki gün sonra sırtınızdan vuruyor..Yine öfkeleniyorsunuz..Deniz ne güzel öfkesini kayalardan alıyor...Kendi kendimize pisikologlug da yapamıyoruz ne yazıkki...
Kendi kendimize yaptığımız her yanlış hayatımıza mal oluyor...Kime kızacaksın ki...
Bu hataya yürek sebepse...Yüreğimize söz geçiremediysek...Yürek öfkesini nerden
alsın..O zaman herkes kendini rahatlatmanın yolunu bulmalı bence..Bir bakıma kendimizi tedavi etmenin yoludur bu..Ben duygularıyla hareket eden birisiyim...Ama artık kendimi rahatlatmanın bir yolunu buldum...Güzel yazılar yazıyorum...Şiirler yazıyorum..İçim açılıyor...Bu şekilde kendimi rahatlatıyorum...
TAVSİYE EDERİM...
insan kendi kaderini kendisi yazıyor aslında...
YORUMLAR
hüzünlüşarkım..
ARKADAŞIM SANA KATILMIYORUM DUGULARI VE DÜŞÜNCELERİMİZİ HAPSETMEK VE BİR ZAMAN SONRAİÇİMİZDEKİLERİ YAZIP HAPİS ODAMIZIN DEMİR PARMAKLIKLAR DAN ATMAK MI DİYORSUN ..
EVET YAZMAK VE ANLATMAK İYİ GELİYOR AMA BİR SÜRE SONRA O DÜYGU VE DÜŞÜNCELER BANA AİT DEĞİLDİ BEYENMEDİM AT GİTSİN Mİ DİYELİM ..
HAYIR YAŞANAN HER SANİYESİNİ BEYENSEKTE BEYENMESEKTE ..
O BİZE AİT VE SAYFAYI ATSAKTA İÇİMİZDEN ATAMAYIZ ...
SAYIN YAZAR YAZINIZ GERÇEKTEN GÜZELDİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
İnsanın yüreği hata yapmaz.
İnsanın nefsine yenilmesi hatadır.Bunu da düşünce yapar.Yani akıl ! Duyguların aklın önüne geçtiği durum aşırı duygusallık hislerle hareket etmek.Yani hoşa gideni düşünmek...Haliyle de mümkündür kızmak.
Kaderi yazan yazar da yöneten bizleriz ...Sanırım karışıksınız.
Evet katlıyorum en iyisi yazmak.Anlatmak.Bir zaman sonra yazılanları okuyunca beğenmeyip atmak..Doktora gitmekten iyidir bence.Tavsiyenize uydum..Yazıyorum .iyi geliyor :))
Sevgi ve saygımla.