- 3400 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BEN AŞK DEĞİL HUZUR ARIYORUM...
Dağ başında küçücük bir evim olsa..İki oda olsun önemli değil..
Birinde yemek yapsam,birinde yatıp kalksam..Azıcık aşım,ağrısız başım olsa..
Uzak olsam günün stresinden..Uzak olsam gürültüden,patırtıdan...
Başım dinç,huzurlu yaşasam..Evimde şöminem olsa..Bahçeden kestiğim odunları
atsam içine...otursam karşısına...Seyretsem huzurla...
Sabah erkenden kalksam..Çayımı demlesem..Temiz havayı koklaya koklaya
kahvaltımı yapsam saatlerce...Radyomu açsam dinlesem müziğimi..Beni rahatsız edecek telefonumda olmasa yanımda...Ulaşamasa kimse beni...Tavuklarım olsa..Sabahtan başlasa yumutlamaya...Gak gak diye bağıra bağıra..Civcivlerim olsa sarı sarı..Hiç korkmadan gezseler bahçemde..Yem versem,karınlarını doyursalar..Köpeğim olsa kapıda..Beni koruyan..Kapıdan çıkarken gözüme baksa...Ne dediğimi anlamak için...Kedim olsa,köpeğimle arkadaş...Ayaklarımın arasında dolaşsa,köpeğimi kıskanarak...
Atım olsa...Sesimi duyunca kişnese...Geldiğimi anlasa...Gideceğim yere götürmek için
hazır vaziyette beklese...Günümü hayvanlarımla ilgilenmekle geçirsem..Kuzularım-oğlaklarım oynaşsa bahçemde..İneğim bağırsa yavrusu için..Ben hayvanları çok seviyorum...Hele insanları tanıdıktan sonra...
Büyük bir bahçem olsa...Biber,patlıcan,domates vs.yetiştirsem...
Maydanozlarım ,rokalarım olsa boy boy..Yetiştirsem kendi kafama göre...
Hormonsuz olsa..Evimin önüne çiçekler eksem..Boy boy güllerim,karanfillerim,kasımpatılarım olsa..Begonvillerim,hanımellerim
yaseminlerim duvara sarsa...Her köşesinde çeşit çeşit meyvelerim olsa..
Bahçeme giren cennete girmiş gibi hissetse kendini..
Doğa ile iç içe yaşasam...Teknoloji olmasa hiç yanımda...
Akşam olunca bulgur pilavı yapsam...Yanında domates salatası..İstemem
çin yemeği-japon yemeği...Kursam soframı..Önce yaradana verdikleri için,sağlığım
için dua etsem..Sonra ne bulursam onu yesem..Suyumu kuyudan içsem..
Yağımı zeytinden sıksam..Ekmeğimi kendim pişirsem...Bulaşıklarımı kendim yıkasam...Çamaşırımı kendim yıkasam..Sağlığım da yerinde olsa..Kimseye ihtiyacım olmasa...
Ne kadar güzel olurdu değil mi?
Ben aşk değil huzur arıyorum arkadaş...Huzurun olmamış aşk olsa neye yarar...
BİR GÜN YAKALAYACAĞIM HUZURU...BEN İNANIYORUM...
YORUMLAR
şükür yok şükür.Herşeyin çoğu zarar azı karar demişler ya işte.Aşkın olmadığı yerde fareler bile yaşamıyor bacım,sen ne yaptın.?
Biz aşkıda bilemedik,huzuruda.Emek vermeden kazanılan servetin değeriinin olmadığı gibi,sen sevmeden onun peşinden yorulmadan bir sevgi bulunca onun sevgisinin değeri olmuyor.
Bir yazındada beni unuttunmu diye soruyordun.Kendine bile yalan söyleme bari.
Bütün mutluluklar sevgiler gönlüne dolsun.
Hoşça kal
Çok haklısınız...Hayat mücadelesiyle uğraşırken kendimizi unuttuk..Ben köyde yaşarken aynen bu şekilde yaşıyordum ve çok mutluydum..Kendimize yetecek kadar para vardı..Huzur vardı..Şehire geldik..Kazancımız yükseldi..
Herşey değişti...Modernleştik ya..Söz de...Çocuklar bir tarafa çekti..Çünkü herkes kendisi çalışıyor..Özgürler..Birbirine minnet yok..Yani huzur gidiyor ...
aşkla birlikte huzuru bulmak daha güzel değilmi?bizlerden önce ki kuşağın yaşam tarzı aynen tanımladığınız gidiymiş..ve insanoğlu lüksü ve rahatlığı keşfettikten sonra herşey değişmiş..hep daha fazlasını istemiş..günümüzde çoğumuz anlattığınız özlemlerle doluyuz ama hiçbirimizde yaşadığımız hayata bay bay diyip çekip gidemeyiz..çünkü insanoğlu hep istiyor..en iyi olmak,en çok kazanmak,en iyi kariyeri yapmak gibi..gerçi günümüzde bunlara ulaşmakta imkansız oldu artık..millet geçinmek için çalışır oldu..oysa eskiden dedelerimiz az tüketen ama mutlu olmayı bilen kuşaklar olarak sadece anılarda anlatılır oldular..keşke o günleri yaşayabilsek..asıl zenginlik huzurdur bencede..
Yazının yarısnda, hatta daha fazlasında anlatılanlar,adeta cenneti tarif etmiş. Bu da günümüzde ancak çok zenginlerin hem de havadan zenginlerin elde edebileceği bir yaşam.
Sonrası da yoksulların da yaşayabildiği güzel bir yaşam.
.....................................................................
''Ben hayvanları çok seviyorum...Hele insanları tanıdıktan
sonra...''
Son cümlede,insanlarla ilgili hayâl kırıklığı dile getirilmiş.