- 378 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Karmakarışık bir üçgen
[ kalin ] Karmakarışık bir üçgen…. Seviyorsun fakat söyleyemiyorsun bazı kelimeleri
Kelimeler düğüm düğüm oluveriyor boğazına sanki üstüne bir şey oturmuş gibi nefes alamaz insan..
Çabalar, bocalarsın kurtulmak için ama bir çözümü yokmuş, hiç gücün yokmuş gibi hissedersin kendini..
Sanki her şeyi; bir gün gelecek tıpkı bir makinenin hard diski gibi yeniden yüklenecekmişsin gibi geliyor.. ama bununda sonuç olmadığınızı düşünüyorsundur aynı zamanda,, hep bir şeylerden kaçmak istersin ya işte o şeyler hep karşına gelir bir gün bir yerde muhakkak çıkar karşına ;…
ve yaşamdan o an yeniden vazgeçersin..
Kimsenin seni sevmediğini düşünürsün ıssız ve bir o kadar sessiz kaldığın bir alanda
Karanlık üstüne üstüne çöker boğulacak gibi olursun
Adım ların bile senden nefret eder gitmek istediğin yere gidemezsin, yüreğin senden nefret eder seni sevmelerine izin vermez..
Yüreğin seni affet se de sen kendini affetmezsin senin sevdiğine bu sefer sen izin vermezsin..
Böyle durup düşüveririsin ben neler yaptım ki diye ama onun cevabını sen zaten veremeyensindir.
Başkasından çare ve yardım dilendiğini görürüsün bir anda utanır haciz haline bakarsın sessizce ama, onun da çözümü yoktur eminsin..
Neden!! Sorularından bir gün nefret ettiğini anlarsın,, ama hala o nedenlerden vazgeçememişsindir.sevdiğinin varlığını bilirsin belki belli bir zaman sonra ama hep soru olan kafanda sorular izin vermez senin onu sevmene çünkü hep soru soruyorsun karşındakine sorular sordukça cevap ta istiyorsun anlamsız sorulara.. ve bekliyor sundur da..
Bu sefer
Bir sefer desin çünkü anlamsız gördüğün soruların cevabını hala bekliyorsundur. Ama bilemiyorsun ki , sorduklarının cevapsız olduğunu bu kadar saçma olduğunu bunlar senin doğruların bunlar senin korkuların…
Ve çok uzun yıllar geçer
Yıllar senden bir çok şeyi alıp götürmüş yerine bir şey bırakmamış sade ve bir okadar sıradan bir yaşam dan başka ama hala sen çözemiyorsun bu karmakarışık bulmacaları kurtaramıyorsun kendini o soru diye gördüğün sorunlardan… bulamıyorsun cevap çünkü onlar soru değil sorun değil……!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.