*** SORULARIM VE SEN/BEKLENEN...***
Adını bile bilmiyorum.
Ne zaman nerede karşıma çıkacağını da...
Sahi nasıl bir insansın sen? Gözlerinin rengi ne? Nasıl bakıyor gözlerin hayata? Sen de benim gibi bir ışık saklıyor musun gözbebeklerinde? Peki ya kızgınlığın, sevincin nasıl yansıyor gözlerine? Sahi kızınca nasıl oluyor yüzünün ifadesi? Yakışıyor mu kızgınlık yüz hatlarına? Nelere kızarsın ya da ? Hiç bilmiyorum... Merak ediyorum.
Peki ya mutluluğu...onu nasıl ifade ediyorsun? Nasıl gülüyorsun? İçten mi geliyor kahkahaların? Yoksa içinde biriken acıların donuk tebessümler mi yaratıyor yüzünde? Nerede arıyorsun mutluluğu? Küçük şeyler seni de mutlu eder mi benim gibi? Sabahın ilk ışıklarında martı sesleriyle güne başlamak, demli çayını doldurup kahvaltını yapmak, her güne bir anlam yüklemek gibi alışkanlıkların var mı?
Hangi rengi seviyorsun en çok? Siyah kendini asil hissettirir mi sana da? Ya mavi özgürlüğü simgeler mi senin dünyanda? Nasıl giyiniyorsun? Yakıştırıyor musun giydiklerini kendine? Aynaya baktığında kendine gülümser misin benim gibi? Güzel bulur musun kendini?
Sahi ağlamayı sever misin? Yoksa serde erkeklik var deyip gurur yapanlardan mısın? Sadece yastığına mı dökülür gözyaşların?
Dört duvar mı bilir seni yalnızca?
Güçlü müsün hayata karşı? Hangi rengiyle görüyorsun hayatı? Kah siyah kah beyaz mı izliyorsun benim gibi? Peki oldu mu seninde pembe hayallerin? Ve soldu mu senelerin içinde?
Hangi yemeği seversin sen? Yemek ayırt eder misin? Bütün erkekler gibi düşkün müsün anne yemeklerine?
Sevgiyi nasıl tarif edersin ?
Nasıl seversin?
Öylesine mi oldu bütün sevgilerin? Yoksa oldu mu ölesiye sevdiğin? Nasıl yaşıyorsun aşkı? Aşk ta ayrılığa katlanabiliyor musun?
..................................
Bir gün karşı karşıya geldiğimizde , hiç ummadığımız bir anda.../
Ne hissedeceğim?
Ne hissedeceksin?
Yüreğimizin bütün parçaları birbirine uyduğunda,
Bana nasıl hitap edeceksin?
Nasıl seveceksin beni?
Ve ben nasıl bir aşkla bağlanacağım sana?
Sen.../ Beklenen...
Sen karşıma çıkana dek,
Kapalı kalbimin demir kapıları.
Merak ediyorum seni.
Ve biliyorum,
Seni beklemeyi unuttuğum bir an da ,
Ansızın çıkacaksın karşıma.
Belki bir bahar,
Belki kış akşamında...
AYŞE YÖRÜK
05.05.2007 İST.